zoomit

گوگل برخلاف انتظار احتمالاً پیکسل بوک را در سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد کرد

گوگل برخلاف انتظار احتمالاً پیکسل بوک را در سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد کرد

گوگل با معرفی اندروید ۱۲L و پیکسل واچ جدید تلاش‌های خود را برای گسترش فعالیت‌هایش در بخش‌های دیگری مثل تبلت‌ها، افزایش داد. غول جست‌وجوی اینترنت قصد داشت سال آینده لپ‌تاپ‌ جدیدی به بازار عرضه کند. گزارش‌های قبل حاکی از آن بود که این شرکت تصمیم دارد از پیکسل بوک جدیدی رونمایی کند که اکنون به‌نظر می‌رسد این پروژه لغو شده‌ است.

به‌نوشته‌ی GSMArena، لغو پروژه‌ی پیکسل‌ بوک، بخشی از تصمیمات اخیر گوگل برای کاهش هزینه‌های این برند بود و اعضایی که روی این محصول کار می‌کردند به بخش‌های دیگر منتقل شدند. مدیر سخت‌افزار گوگل قبلاً گفته بود که این شرکت در آینده قصد دارد پیکسل بوک را روانه‌ی بازار کند.

یکی از سخنگویان گوگل به ورج گفت:

گوگل برنامه‌های محصولات آینده یا اطلاعات پرسنل را به‌اشتراک نمی‌گذارد. بااین‌حال، ما متعهد به ساخت و حمایت از مجموعه‌ای از محصولات هستیم که برای کاربران، نوآورانه و مفید هستند و در مواقعی که اولویت‌ها را تغییر می‌دهیم، اعضای تیم‌ها به بخش‌های دیگر انتقال داده خواهند شد و در سایر سرویس‌ها از آن‌ها بهره می‌بریم.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوگل رنگ‌بندی کامل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را به‌نمایش گذاشت
  • گوگل قصد دارد مدل پرو تبلت پیکسل را تولید کند

گوگل در تاریخ ۶ اکتبر سخت‌افزار جدیدی ازجمله پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو جدید، پیکسل واچ جدید را معرفی خواهد کرد و برخی شایعات حاکی از آن است که امکان دارد سخت‌افزار جدید Nest Home را نیز در این رویداد ببینیم. این شرکت همچنین در مسیر عرضه‌ی یک دستگاه تاشو پیکسل است که احتمالاً سال آینده رونمایی خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا