zoomit

متفاوت‌ترین وسیله جانبی آیپد برای طراحان حرفه‌ای رونمایی شد

متفاوت‌ترین وسیله جانبی آیپد برای طراحان حرفه‌ای رونمایی شد

برند بلک‌مجیک دیزاین در سال ۲۰۲۲ از نسخه‌ی آیپد نرم‌افزار تدوین قدرتمند خود یعنی DaVinci Resolve رونمایی کرد. این نسخه از ورودی چندلمسی و اپل پنسل پشتیبانی می‌کند، اما گاهی هیچ‌چیز نمی‌تواند جای سخت‌افزار اختصاصی را بگیرد.

بلک‌مجیک حالا از پنل کنترل رنگ DaVinci Resolve Micro Color Panel با قیمت ۴۹۵ دلار رونمایی کرده که به‌طور خاص برای تبلت اپل طراحی شده و قرار است در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) در بازارهای سرتاسر جهان عرضه شود.

Micro Color Panel بلک‌مجیک با ابعاد ۳۶ در ۱۸ سانتی‌متر تقریباً هم‌اندازه‌ی کیبورد کامپیوتر است. این پنل از شیار اتصال به آیپد پرو بهره می‌برد و ازطریق بلوتوث یا USB-C به آن متصل می‌شود.

Micro Color ابعاد کوچک‌تری نسبت‌ به سایر پنل‌های کنترل رنگ بلک‌مجیک دارد و با قیمت بسیار مناسب‌تری عرضه می‌شود. این پنل با سه ترک‌بال عرضه می‌شود که به‌گفته‌ی شرکت سازنده، همچنان حس حرفه‌ای بودن را منتقل می‌کند. ۱۲ دکمه‌ی چرخان برای تنظیم مواردی مانند سایه‌ها، هایلایت‌ها، کنتراست و موارد دیگر روی دستگاه مذکور در نظر گرفته شده است.

بلک‌مجیک می‌گوید بسیاری از گزینه‌های کنترلی ازجمله فریزکردن فریم، نشانگر و انتخاب که معمولاً در طرفین پنل‌های بزرگ‌تر Mini و Advanced قرار می‌گیرند، در پنل جدید Micro نیز وجود دارند. به‌گفته‌ی این شرکت، موقعیت بسیاری از کنترل‌ها مشابه پنل‌های بزرگ‌تر است تا برای تدوین‌گران آشنا به‌نظر برسد.

گرنت پتی، مدیرعامل بلک‌مجیک دیزاین، می‌گوید: «مدل قدیمی DaVinci Resolve Micro Color مورد استقبال کاربرانی قرار گرفت که به‌دنبال پنل کوچک و قابل‌حمل بودند، اما ما می‌خواستیم محصولی کوچک‌تر و البته مقرون‌به‌صرفه‌تر طراحی کنیم.» او همچنین اضافه کرد شرکتش نسخه‌های مختلف پنل جدید را به چند زبان عرضه خواهد کرد تا کاربران نیازی به یادگیری زبان اضافه برای استفاده از آن نداشته باشند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا