zoomit

ورود به شاد بدون نصب برنامه

ورود به شاد بدون نصب برنامه

شبکه اجتماعی دانش‌آموزان یا همان برنامه «شاد» که پلتفرمی برای دانش‌آموزان و معلمان برای آموزش آنلاین است، یکی از پلتفرم‌هایی است که با شیوع کرونا و غیرحضوری شدن مدارس راه‌اندازی شد.

این پلتفرم در قالب اپلیکیشن گوشی اندروید و یک نسخه تحت وب قابل دسترسی است. در برخی موارد ممکن است نیاز به استفاده از نسخه تحت وب پلتفرم داشته باشید و بنابراین، در این مطلب دسترسی به شاد و ورود به آن بدون نیاز به اپلیکیشن را برایتان توضیح خواهیم داد.

استفاده از نسخه تحت وب شاد

عموم کاربرانی که نیازمند پلتفرم شاد هستند از اپلیکیشن این برنامه که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، استفاده می‌کنند. با این حال همه کاربران این سیستم عامل را ندارند و نیاز دارند از راه دیگری به این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

پلتفرم شاد متأسفانه برنامه نرم‌افزاری برای ویندوز ندارد و اپلیکیشن مناسب کاربران سیستم عامل iOS شاد هم هنوز طراحی و ارائه نشده است. احتمالاً سؤالتان این است که این دسته از کاربران چطور باید به شاد دسترسی داشته باشند؟

اگر می‌خواهید روی لپ تاپ، کامپیوتر شخصی‌ یا تبلت خود از این پلتفرم استفاده کنید یا کاربر آیفون هستید چاره‌ای جز استفاده از نسخه تحت وب پلتفرم شاد ندارید. همچنین، اگر در موقعیتی هستید که به اپلیکیشن شاد دسترسی ندارید اما می‌خواهید وارد این پلتفرم شوید هم می‌توانید از این نسخه تحت وب استفاده کنید.

احتمالاً سؤالتان این است که چطور باید از طریق نسخه تحت وب شاد وارد این پلتفرم شد و از آن استفاده کرد. انجام این کار را در ادامه مرحله به مرحله به شما توضیح خواهیم داد.

ورود به نسخه تحت وب شاد

اولین کار برای ورود به نسخه تحت وب شاد این است که آدرس این پلتفرم به نشانی www.web.shad.ir را در مرورگر گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر شخصی یا تبلت خود تایپ و جست‌وجو کنید. با این کار به صفحه ورودی شاد هدایت می‌شوید.

برای این که وارد حساب کاربری خود در شاد شوید باید در صفحه ورود نسخه تحت وب کشور خود را انتخاب کرده، شماره موبایل را هم وارد و روی گزینه «بعدی» کلیک کنید. در ادامه به همان شماره موبایلی که وارد کرده‌اید، یک پیامک حاوی کد ورود به سامانه ارسال می‌شود. این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید و enter بزنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا