zoomit

جزئیات مربوط به قیمت و رنگ‌بندی پیکسل واچ گوگل پیش از رونمایی رسمی فاش شد

جزئیات مربوط به قیمت و رنگ‌بندی پیکسل واچ گوگل پیش از رونمایی رسمی فاش شد

گوگل ۶ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۴ مهر ۱۴۰۱) با برگزاری رویدادی اولین ساعت هوشمند خود موسوم به پیکسل واچ را درکنار گوشی‌های هوشمند پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو رسماً رونمایی خواهد کرد. اکنون جزئیات مربوط به قیمت و رنگ‌بندی پیکسل واچ قبل از معرفی رسمی این محصول دردسترس قرار گرفته است.

گوگل در رویداد I/O 2022 که ماه می سال جاری برگزار شد، تصاویری از پیکسل واچ ارائه کرد. گواهی FCC این دستگاه نشان می‌دهد که در سه نسخه عرضه خواهد شد. یکی از مدل‌های این دستگاه فقط از اتصال وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که دو مدل دیگر با پشتیبانی از LTE عرضه خواهند شد. اکنون قیمت نسخه‌ی وای‌فای این ساعت دردسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش Pricebaba، پیکسل واچ در سه رنگ Chalk و Charcoal و Obsidoan (احتمالاً مشکی و سفید و خاکستری) عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ی وای‌فای این محصول در بازار اروپا احتمالاً بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو خواهد بود. شایعات قبل حاکی از آن است که مدل LTE این دستگاه در ایالات متحده با قیمت ۳۹۹ دلار فروخته خواهد شد. درحال‌حاضر، جزئیات مربوط به قیمت مدل LTE در بازار اروپا دردسترس نیست.

رندر پیکسل واچطبق گزارش‌ها، ساعت هوشمند گوگل از صفحه‌نمایش OLED دایره‌ای و تراشه‌ی اگزینوس ۹۱۱۰، ۱٫۵ یا ۲ گیگابایت رم، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی و سیستم‌عامل WearOS بهره خواهد برد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تصاویری از پیکسل واچ روی مچ‌ دست مدیرعامل گوگل فاش شد

شنیده‌ها حاکی از آن است که پیکسل واچ از دستیاری صوتی گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی خواهد کرد و اپلیکیشن‌های این شرکت، ازجمله سرویس نقشه‌ را دراختیار کاربران قرار خواهد داد. درحال‌حاضر، اطلاعاتی از ظرفیت باتری پیکسل واچ دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود با هربار شارژ بتوان تا یک روز کامل با آن کار کرد. این دستگاه برای ارائه‌ی بازخوردهای لمسی بهتر به موتور خطی نیز مجهز خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا