zoomit

بیتفا؛ مرجع آموزشی رمزارزها

بیتفا؛ مرجع آموزشی رمزارزها

بیتفا علاوه‌بر ارائه تحلیل‌ها و اخبار به‌روز رمزارزها، آموزش‌های کاملی تقریباً در تمام بخش‌ها ازجمله استخراج رمزارزها، مفاهیم پایه، کار با صرافی‌ها و کیف‌پول‌های دیجیتالی، آموزش‌های تکنیکال، معرفی و آموزش رمزارزها و معرفی روش‌های درآمد‌زایی غیر‌فعال (استیکینگ و کشت سود و وام‌دهی) برای مخاطبان ایرانی ارائه می‌دهد. در‌ادامه با خدمات سایت بیتفا بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیتفا

آشنایی با دنیای رمزارزها

در سال ۲۰۰۸ و دقیقاً هم‌زمان با بحران بزرگ مالی سال‌ها ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ که کل اقتصاد جهان را درگیر کرده بود، فرد یا گروه ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو ایده جدیدی را با عنوان بیت‌کوین ارائه داد. ساتوشی با اشاره به بحرانی که به‌دلیل تصمیمات اشتباه بانک‌ها و سازمان‌‌های بزرگ پیش آمده بود، ایده ایجاد دنیایی غیرمتمرکز را ارائه داد که در آن قدرت دست گروهی از افراد یا سازمان‌های خاصی نیست و این قدرت در دست جامعه پخش است.

ساتوشی با بهره‌گیری از دفترکل توزیع‌شده (DLT) و توابع هش (Hash Function) و مکانیزم اجماع اثبات کار، بلاک‌چین بیت‌کوین را با هدف ایجاد سیستم مالی غیرمتمرکز و ضدتورمی ایجاد کرد. بلاک‌چین زنجیره‌ای از بلاک‌ها است که داده و ارزش را در خود ذخیره می‌کنند.

بلاک‌چین بیت‌کوین در ۳ ژانویه ۲۰۰۹ و با ایجاد بلاک جنسیس (اولین بلاک یک بلاک‌چین) که پیامی مخفی با اشاره به مشکلات مالی بریتانیا در آن قرار داشت، فعالیت خود را آغاز کرد و تا‌به‌امروز عملکرد عالی از خود ارائه داده است. پس از بیت‌کوین نیز بلاک‌چین‌ها و ارزهای دیجیتال دیگری با بهره‌گیری از اهداف بیت‌کوین راه‌اندازی شدند که مجموع این ارزها، دنیای ارز دیجیتال را ایجاد کرد.

آیا سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها انتخاب درستی است؟

بازار رمزارزها به‌دلیل اینکه در سال‌های گذشته رشدهای چشمگیری کرده و فعالان خود را با سودهای عجیب مواجه کرده است، محبوبیت بسیاری در میان سرمایه‌گذاران جلب کرده است. بااین‌حال، بازار رمزارزها به‌دلیل داشتن فعالانی هیجانی و در‌کنار آن قانون‌گذاری‌‎های محدود، شاهد پلتفرم‌ها و رمزارزهای کلاه‌برداری‌ زیادی بوده است. علاوه‌براین به‌دلیل نوپا‌بودن، هیجان‌های ریادی در این بازار وجود دارد و همان‌طورکه رشدهای عجیبی را شاهد بوده، گاهی با ریزش‌های سنگینی نیز روبه‌رو شده است.

پس درحالی‌که این بازار پر از فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری است، در‌کنارش برای کاربرانی که سواد مالی و فنی کافی ندارند، ممکن است بشدت خطرناک باشد. ازاین‌رو، پیشنهاد می‌شود قبل از ورود به بازار حتماً موارد لازم را آموزش ببینید.

آشنایی با خدمات سایت بیتفا

اکنون که با دنیای رمزارزها به‌صورت مختصر آشنا شدید، نگاهی به خدمات رایگان سایت بیتفا می‌اندازیم که برای افرادی که قصد درآمدزایی از این بازار را دارند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

دوره رایگان بیتفا

همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم، مجموعه بیتفا مجموعه آموزشی فارسی‌زبان در حوزه رمزارزها است و یکی از جدیدترین محصولات آن دوره رایگان کریپتو‌شناسی محسوب می‌شود که با ویدئو‌های آموزشی صفر تا صد موارد لازم برای ورود به دنیای رمزارزها تا رسیدن به درآمد از بازار برای کاربران آموزش داده شده است. اگر شما هم به‌دنبال آموزش جامع و رایگان برای شروع درآمدزایی از بازار هستید، توصیه می‌کنیم حتماً به سایت بیتفا مراجعه کنید و به‌رایگان ثبت‌نام خود را انجام دهید.

بیتفا

مقالات آموزشی

این قسمت از خدمات سایت بیتفا برای تمام فعالان بازار رمزارزها با هر میزان دانش و تجربه بسیار جذاب است. در این بخش، مقالات آموزشی هم به‌صورت پایه و هم به‌‌صورت تخصصی ارائه شده‌اند و کاربران می‌توانند با مطالعه این مقالات، دانش خود را بسیار افزایش دهند. مقالات این بخش در حوزه‌های مختلفی از‌جمله مفاهیم پایه، نکات مهم برای قبل از سرمایه‌گذاری، نحوه استخراج رمزارزها، آموزش تکنیکال، کار با صرافی‌ها و کیف‌پول‌ها، معرفی رمزارز و… ارائه شده است.

قیمت لحظه‌ای رمزارز

این بخش از سایت بیتفا یکی از پرکاربردترین و پر‌بازدیدترین بخش‌های سایت است. در این بخش، مخاطبان می‌توانند قیمت لحظه‌ای تمام رمزارزها از‌جمله قیمت لحظه‌ای بیت کوین و قیمت لحظه‌ای اتریوم را به‌صورت دلاری مشاهده کنند. البته خدمات این بخش صرفاً به قیمت لحظه‌ای ختم نمی‌شود و شما می‌توانید در بخش مرتبط به هر رمزارز، قیمت لحظه‌ای و توضیح مختصر درباره آن و اطلاعات تاریخی‌اش را مشاهده کنید.

تحلیل رمزارزها

از دیگر خدمات سایت بیتفا می‌توان به بخش تحلیلی این سایت اشاره کرد که همیشه موردتوجه تحلیلگران بازار بوده است. در این بخش، تحلیلگران مجموعه بیتفا تحلیل بیت کوین و دیگر رمزارزها را قرار می‌دهند و شرایط بازار را تحلیل می‌کنند. اگر شما نیز در این بازار فعالیت می‌کنید، حتماً تحلیل‌های بیتفا را زیر نظر داشته باشید.

بخش خبری

در بخش خبری سایت بیتفا، کاربران می‌توانند به به‌روزترین اخبار ایران و جهان در حوزه رمزارزها دسترسی داشته باشند. سایت بیتفا علاوه‌بر پوشش تمام اخبار مهم این بازار، مقالاتی با عنوان مقالات خبری نیز ارائه می‌دهد که در آن تحلیلگران تأثیرات اخبار بر جوّ بازار را نیز بررسی و به کاربران ارائه می‌کنند.

جمع‌بندی

سرمایه‌گذاران موفق قبل از شروع به فعالیت در هر بازاری باید آموزش‌های لازم را ببینند. در بازار رمزارزها نیز، سرمایه‌گذاران باید قبل از شروع فعالیت آموزش‌های لازم را ببینند و مجموعه بیتفا با هدف آسان‌تر و سریع‌تر کردن مسیر آموزشی در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کند. دسترسی به سایتی جامع برای هر سرمایه‌گذاری می‌تواند باعث رشد دانش و درنتیجه سرمایه باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا