zoomit

قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه‌ی احتمالی گوشی‌های سری ردمی K50 فاش شد

قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه‌ی احتمالی گوشی‌های سری ردمی K50 فاش شد

یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری جزئیات بیشتری از گوشی‌های سری ردمی K50 منتشر کرده است. براساس اطلاعات این فرد، گوشی‌های سری ردمی K50 اواخر ماه جاری عرضه خواهند شد. طبق گزارش‌ها، قیمت مدل پایه‌ی این سری گوشی‌ها از ۳۱۴ دلار شروع می‌شود؛ البته گفته شده است هیچ‌یک از مدل‌های ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پروپلاس یا ردمی K50 Gaming تا پایان ماه مارس در بازارهای جهانی دردسترس قرار نخواهند گرفت.

به‌گزارش نوت‌بوک‌چک، افشاکننده‌ای به‌ نام Shadow_leak مدعی شده که جزئیات مربوط به قیمت و تراشه‌های سری ردمی K50 را به‌دست آورده است. شیائومی هنوز اعلام نکرده است که ردمی K50 در چند مدل عرضه خواهد شد؛ اما برخی از جزئیات این سری از گوشی‌های شیائومی رسما تأیید شده است.

گوشی‌های سری ردمی K50 مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک قبل از نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ روانه‌ی بازار خواهند شد. به‌گفته‌ی لو ویبین، مدیرکل ردمی، تا زمانی‌ که شیائومی نسخه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک را عرضه نکند، نباید انتظار داشته باشیم مدل مجهز به دایمنسیتی ۹۰۰۰ سری ردمی K50 به بازار عرضه شود. علاوه‌براین، گفته می‌شود نسخه‌ی اسنپدراگون ردمی K50 از شارژ سریع ۱۲۰ وات و سایر ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار پشتیبانی می‌کند.

با درنظرگرفتن این موضوع، دیجیتال‌چت‌استیشن دریافته است که شیائومی سه مدل گوشی جدید از سری ردمی K50 را در یکی از رگولاتورهای چینی ثبت کرده است. این دستگاه‌ها با شماره‌مدل‌های ۲۲۰۱۱۲۱۱C، ۲۲۰۲۱۲۱۱RC و ۲۲۰۴۱۲۱۱AC شناخته می‌شوند که پسوند C در نام مدل آن‌ها نشان‌دهنده‌ی نسخه‌ی مخصوص چین است. اگرچه شیائومی تأیید کرده است که این گوشی‌ها در ماه جاری عرضه خواهند شد، Shadow_leak ادعا می‌کند که مدل جهانی این محصولات تا پایان مارس یا آوریل در بازار‌های خارج از چین عرضه نخواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

  • پوکو X4 5G بسیار شبیه‌ به ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G خواهد بود
  • رندر احتمالی شیائومی ۱۲ مینی منتشر شد

همچنین، Shadow_leak توضیح داده است که قیمت سری ردمی K50 از ۳۱۴ دلار شروع خواهد شد. ظاهراً مدل پایه‌ی ردمی K50 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و ردمی K50 پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۰۰۰ و ردمی K50 پروپلاس نیز از دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره خواهند برد. همان‌طورکه پیش‌بینی شده بود، ردمی K50 Gaming به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد شد؛ اما قیمت این مدل حدود ۵۵۰ دلار خواهد بود. Shadow_leak قیمت مدل‌های مختلف سری ردمی K50 را به‌شرح زیر اعلام کرده است:

  • ردمی K50 با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و شارژ ۶۷ وات: ۳۱۴ دلار
  • ردمی K50 پرو با پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۰۰۰ و شارژ ۶۶ وات: ۴۲۴ دلار
  • ردمی K50 پروپلاس با پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ و شارژ ۱۲۰ وات: ۵۱۹ دلار
  • ردمی K50 Gaming با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و شارژ ۱۲۰ وات: ۵۵۰ دلار

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا