zoomit

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد

عده‌ای از کاربران یوتیوب موزیک در گوشی آیفون با باگ عجیبی مواجه شده‌اند. طبق گزارش‌های منتشرشده در ردیت، کاربران با بازکردن برنامه، فقط با صفحه‌ای سیاه مواجه می‌شوند و امکان پخش هیچ آهنگی وجود ندارد.

مشکل صفحه‌ی سیاه یوتیوب موزیک روی حساب‌های کاربری خاصی تأثیر می‌گذارد و در زمان مواجه‌شدن با آن، فقط بخش بالایی برنامه یعنی لوگو یوتیوب موزیک، نوار جستجو و عکس پروفایل کاربر به‌همراه نوار پایین برنامه قابل مشاهده است. تب‌های ناوبری صرفاً شامل Home و Explore و Library است و تب Samples دیرتر بارگذاری می‌شود.

به‌دلیل باگ نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک، امکان مرور آهنگ‌ها یا شروع پخش وجود ندارد. بر اساس گزارش‌ها، این مشکل از اوایل امروز آغاز شده است.

راهکار موقت برای رفع مشکل، جابه‌جایی بین حساب‌های کاربری و گوش‌دادن به موسیقی با تبلیغات است، اما در این حالت، اشتراک یوتیوب پریمیوم و کتابخانه‌ی موسیقی همچنان روی حساب کاربری اصلی که با مشکل مواجه است، دردسترس نخواهد بود.

تاکنون گزارشی مبنی‌بر بروز باگ صفحه‌ی سیاه در نسخه‌ی اندروید یوتیوب موزیک دریافت نشده است و به‌نظر می‌رسد این مشکل محدود به نسخه‌ی iOS باشد. همچنین باتوجه‌به اینکه نصب و راه‌اندازی مجدد اپلیکیشن مذکور مشکل را حل نمی‌کند، احتمالاً با باگ سمت‌ سرور مواجه هستیم. مشکل مورد بحث همه‌ی کاربران را تحت‌ تأثیر قرار نداده است و یوتیوب موزیک روی برخی از دستگاه‌های بررسی‌شده، بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا