zoomit

چگونه از دستکاری‌شدن تنظیمات گوشی سامسونگ خبردار شویم؟

چگونه از دستکاری‌شدن تنظیمات گوشی سامسونگ خبردار شویم؟

Nice Catch و RegiStar، از بهترین ماژول‌های اپلیکیشن Good Lock سامسونگ، امکان سفارشی‌کردن بسیاری از بخش‌های گوشی مانند سفارشی‌کردن منوی تنظیمات را فراهم می‌کنند.

یکی از قابلیت‌های جذاب در ماژول‌های Nice Catch و RegiStar، تنظیم تاریخچه‌ی تغییرات (Setting change history) است که با استفاده از آن می‌توانید تغییرات و دستکاری‌های اعمال‌شده‌ روی تنظیمات گوشی‌تان را مشاهده کنید و آن را به حالت اولش برگردانید. مثلا فرض کنید فرزندتان برخی تنظیمات مهم گوشی را به‌هم ریخته است؛ در چنین موقعیتی ماژول‌های فوق به کمک شما خواهد آمد.

Nice Catch و RegiStar از طریق فروشگاه گلکسی برای دانلود دردسترس هستند و برای استفاده از آن‌ها باید اپلیکیشن Good Lock را نصب کنید. در ادامه به مراحل فعال‌کردن و طرز استفاده‌ از آن‌ها می‌پردازیم.

مشاهده تاریخچه‌ی تغییرات با ماژول Nice Catch

  • اپلیکیشن Good Lock را بازکنید.
  • به دنبال Nice Catch بگردید، آن را نصب کنید و وارد شوید.
  • در ابتدای صفحه، دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت On را روشن کنید.
  • سپس با اسکرول به سمت پایین، دکمه‌ی تغییردهنده‌‌ی وضعیت Setting change history را روشن کنید.
باز کردن اپلیکیشن Good Lock و انتخاب ماژول Nice Catch
روشن کردن دکمه‌  تغییر دهنده‌ وضعیت On در ماژول Nice Catch
  • حالا هر تغییری در گوشی‌تان، در بخش Setting change history قابل مشاهده است. مثلاً من قابلیت Dark mode را خاموش و روشن کردم و این تغییرات در بخش مذکور نشان داده می‌شوند.
  • همچنین می‌توانید با ضربه‌زدن روی منوی سه‌نقطه در سمت راست بالا، تغییرات را براساس نام اپلیکیشن، فعالیت تغییردهنده‌ی تنظیمات یا برحسب نوع تنظیم مرتب‌سازی کنید یا حتی تغییرات نمایش‌داده‌شده را پاک کنید.
مشاهده تغییرات بخش Setting change history در ماژول Nice Catch
مرتب سازی و تغییرات بیشتر در بخش Setting change history

مشاهده تاریخچه‌ی تغییرات با ماژول RegiStar

  • اپلیکیشن Good Lock را باز کنید.
  • ماژول RegiStar را نصب کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • Settings change history را انتخاب کنید.
  • دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت On را روشن کنید.
  • از این به بعد هر تغییری را می‌توانید در بخش Settings change history مشاهده کنید.
  • همچنین با انتخاب نماد ساعت در بالای صفحه می‌توانید از تغییریافتن تنظیمات به‌کمک نوتیفیکیشن مطلع شوید و با انتخاب گزینه‌ی چرخ‌دنده، به صفحه‌ی تنظیمات مرتبط بروید.

در کنار ماژول‌های RegiStar و Nice Catch اپلیکیشن Good Lock سامسونگ، تعداد زیادی ماژول دیگر وجود دارد که به شما این امکان را می دهد گوشی‌تان را به روش‌های بسیاری شخصی‌سازی کنید.

مقاله‌های مرتبط:

اگر کاربر گوشی‌های سامسونگ هستید، علاوه‌بر اپلیکیشن گودلاک، شاید از برخی قابلیت‌های مخفی گوشی سامسونگ هم بی‌خبر باشید که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. سامسونگ در زمینه‌‌های شخصی‌سازی جلوتر از سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قرار دارد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی استفاده از بخش Setting change history در ماژول‌های Nice Catch و RegiStar گوشی سامسونگ چیست؟ لطفاً آن را در بخش نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا