zoomit

پوکو X5، نسل جدید میان‌رده‌های شیائومی، در راه است

پوکو X5، نسل جدید میان‌رده‌های شیائومی، در راه است

پوکو X4 پرو در ماه فوریه به‌عنوان جانشین Poco X3 Pro وارد بازار شد. درحالی‌که گزینه‌ی دومی به‌لطف نسبت قیمت به عملکرد میان خریداران بسیار محبوب بود، Poco X4 Pro بسیاری را ناامید کرد. حال به‌گزارش notebookcheck، شیائومی در حال تولید نسل بعدی این خانواده با نام Poco X5 است تا مشکلات مدل قبلی را رفع کند.

شیائومی امسال موفق نشد نسخه‌ی استاندارد پوکو X4 را عرضه‌ کند؛ بنابراین، از راه رسیدن نسل جدید این خانواده جالب به‌نظر می‌رسد. باید به این نکته مهم اشاره کرد که شایعات اولیه Poco X4 Pro را Poco X4 می‌نامیدند؛ درنتیجه، امکان دارد در آینده‌ شاهد نسخه‌ی پروی پوکو X5 باشیم.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پوکو M5 و پوکو M5s با باتری حجیم و تراشه مدیاتک معرفی شدند

ظاهراً قرار است پوکو X5 به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. احتمال دارد طرفداران نبود نمایشگر AMOLED را مشکلی بزرگ بدانند. همچنین، در این دستگاه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ به‌کاررفته در نسل پیشین جای خود را به اسنپدراگون ۷۷۸G+ خواهد داد.

در‌نهایت، باید گفت ظاهراً این گوشی میان‌رده در پایگاه داده IMEI شیائومی با شماره‌های مدل «۲۲۰۱۰۱۳۲۰C» و «۲۲۰۱۰۱۳۲۰G» و «۲۲۰۱۰۱۳۲۰I» به‌ترتیب برای مدل‌های چینی و جهانی و هندی فهرست شده و مدل چینی آن Redmi است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا