zoomit

ویدئو طرح مفهومی گلکسی S23 اولترا لبه‌های زاویه‌دار و نمایشگر تقریباً تخت آن را نشان می‌دهد

ویدئو طرح مفهومی گلکسی S23 اولترا لبه‌های زاویه‌دار و نمایشگر تقریباً تخت آن را نشان می‌دهد

طرفداران سامسونگ ویدئویی غیررسمی از طرح مفهومی گلکسی S23 اولترا را به‌همراه چند رندر باکیفیت از این محصول منتشر کرده‌اند که طراحی این دستگاه را در رنگ بژ شبیه به گلکسی زدفولد ۴ نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد طراح این کلیپ از جدیدترین شایعه‌‌‌ها‌‌‌‌ و گزارش‌های منتشر‌شده درباره‌ی ویژگی‌های احتمالی نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ برای ساخت آن استفاده کرده است. به‌عنوان مثال، در این ویدئو نمایشگر تقریباً تخت در S23 اولترا را می‌بینیم؛ قابلیتی که در برخی از شایعات اخیر نیز به آن اشاره شده بود.

اخیراً گزارش‌های متعددی درباره‌ی شکل ظاهری گلکسی S23 اولترا منتشر شده است و بسیاری افراد اعتقاد دارند که این دستگاه ازنظر طراحی درمقایسه‌با نسل کنونی خود، یعنی گلکسی S22 اولترا، تغییر زیادی نخواهد کرد. به‌گزارش NotebookCheck، پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ احتمالاً انحنای کمتری خواهند داشت و این مسئله برخی از طرفداران این گوشی را نگران کرده‌ است؛ زیرا این دسته از کاربران به‌دلیل ظاهر خمیده‌ی S22 اولترا به این دستگاه علاقه دارند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی S23 اولترا احتمالاً با ظاهری شبیه به نسل قبل و تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 معرفی خواهد شد
  • منابع آگاه: استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا قطعی خواهد بود

به‌هرحال، رندرهای مفهومی Technizo Concept نشان‌ می‌دهند که S23 اولترا از لبه‌های تیزتر با نمایشگر تقریباً مسطح بهره خواهد برد که البته ظاهر زیبایی به این محصول بخشیده است. درواقع، می‌توان گفت رندرهای غیررسمی گلکسی S23 اولترا سامسونگ یادآور سری محبوب گلکسی نوت این شرکت است. چنین تغییری منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا غول فناوری کره‌ای قبلاً تأیید کرده است که قصد دارد محصولات سری نوت و اس را ادغام کند.

بدیهی است که کارشناسان طراحی سامسونگ درنهایت محصولی چشم‌نواز و زیبا را طراحی خواهند کرد؛ اما نمونه‌ی غیررسمی منتشر‌شده از این دستگاه نیز کیفیت و جزئیات مناسبی ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، با‌‌‌توجه‌‌به رندرهای جدید گلکسی S23 اولترا، به‌نظر می‌رسد سامسونگ از اِلِمان‌های طراحی گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا سونی الهام گرفته است. طرفداران اکسپریا عموماً ظاهر منحصر‌به‌فرد گوشی‌های سونی را به باریک‌بودن و لبه‌های تخت آن‌ها می‌شناسند؛ درحالی‌که اکثر شرکت‌ها از طراحی منحنی در تولید گوشی‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند.

تماشا در آپارات

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا