zoomit

نخستین تصویر شیائومی ۱۲S اولترا در دنیای واقعی، قاب پشتی چرمی و طراحی دوربین آن را تأیید می‌کند

نخستین تصویر شیائومی ۱۲S اولترا در دنیای واقعی، قاب پشتی چرمی و طراحی دوربین آن را تأیید می‌کند

شیائومی به‌زودی از گوشی هوشمند شیائومی ۱۲S اولترا رونمایی خواهد کرد. پیش‌ از این بارها شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی و رندرهای مختلف از این گوشی بوده‌ایم و حالا تصویری از این دستگاه در دنیای واقعی منتشر شده است که با رندرهای قبلی مطابقت دارد.

حساب کاربری Techie Boy در توییتر تصویری از شیائومی ۱۲S اولترا پیش از رونمایی رسمی از این محصول به اشتراک گذاشت. ماژول غول‌پیکر دوربین پشتی این پرچم‌دار به‌خوبی در این عکس قابل مشاهده است.

شیائومی 12s اولترا

همان‌طور که در شایعات و گزارش‌های قبل اشاره شده بود شیائومی ۱۲S اولترا از دوربین پشتی بزرگ دایره‌ای شکل بهره می‌برد که دوربین اصلی آن در مرکز این بخش قرار داده شده است. در لبه‌ی سمت راست ماژول دوربین نیز شاهد فلش LED دوگانه هستیم. با توجه به تصویر نمونه‌ی واقعی این گوشی به‌نظر می‌رسد دوربین اصلی، بیش از یک‌سوم فضای پشتی دستگاه را به‌خود اختصاص داده است.

تصویر فاش‌شده از نمونه‌ی واقعی شیائومی ۱۲S اولترا همچنین نشان‌دهنده‌ی قاب پشتی چرمی این دستگاه است که قبلاً در برخی از شایعات مرتبط به این ویژگی اشاره شده بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نسخه Dimensity شیائومی ۱۲S Pro از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد
  • تیزرهای شیائومی ۱۲S اولترا، طراحی نهایی و بدنه پشتی چرمی این پرچم‌دار را نشان می‌دهد

طبق گزارش‌های قبل انتظار می‌رود شیائومی ۱۲S اولترا از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود این دستگاه به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، حداکثر ‍۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه نیز می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا