zoomit

نخستین بنچمارک پردازشی گلکسی S23 با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در گیک‌بنچ فاش شد

نخستین بنچمارک پردازشی گلکسی S23 با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در گیک‌بنچ فاش شد

نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ یعنی خانواده‌ی گلکسی S23 احتمالاً مثل مدل‌های کنونی این گوشی‌ها شامل سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و اولترا خواهند بود. البته اخیراً گزارشی منتشر شده‌ است مبنی‌بر این‌که شاید غول فناوری کره‌ی جنوبی، گلکسی S23 پرو را جایگزین S23 پلاس کند. علاوه‌براین گزارش‌ها و شایعات دیگری درمورد این محصولات منتشر شده است که به برخی از مشخصات احتمالی این محصولات اشاره دارند.

Abhishek Yadav، تصویری از بنچمارک گلکسی S23 سامسونگ در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است که برخی از مشخصات این دستگاه و همچنین امتیاز عملکرد چندهسته‌ای و تک‌هسته‌ای آن را نشان می‌دهد. براساس داده‌های این معیار، گلکسی S23 با شماره مدل SM-S911U از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد. این پردازنده شامل یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتز، سه هسته‌ با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کارآمد با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز خواهد بود.

گیک بنچ گلکسی S23

مقاله‌ی مرتبط:

  • جدیدترین اطلاعات فاش‌شده به حاشیه‌های نامتقارن گلکسی S23 اولترا اشاره دارد
  • گلکسی S23 اولترا نسبت به نسل پیشین حاشیه‌های نازک‌تری خواهد داشت

از دیگر ویژگی‌های گلکسی S23 که براساس معیار گیک‌بنچ به‌دست آمده است می‌توان به پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 740 و ۸ گیگابایت رم اشاره کرد. علاوه‌براین انتظار می‌رود این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و نسخه‌ی جدید رابط‌کاربری سفارشی سامسونگ موسوم به One UI عرضه شود.

براساس نتایج گیک‌بنچ، گلکسی S23 در بخش عملکرد چندهسته‌ای و تک‌هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۴۵۹۷ و ۱۵۲۴ را به‌دست آورده است. شایان‌ذکر است که طبق اعلام برخی منابع، ظرفیت باتری نسل بعدی پرچم‌داران سامسونگ نسبت به مدل‌های کنونی این گوشی‌ها تغییر چندانی نخواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا