zoomit

مشخصات فنی گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی ۱۱A فاش شد

مشخصات فنی گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی ۱۱A فاش شد

چند روز قبل، گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید شیائومی با شناسه‌ی مدل ۲۲۱۲۰RN86C در وب‌سایت گواهی TENAA رؤیت شد. پیش‌ازاین، عکس‌هایی از دستگاه مذکور فاش شده بود که ظاهری شبیه ردمی ۱۰A و ردمی ۱۰C داشت.

اکنون با نگاه به گواهی TENAA برای ۲۲۱۲۰RN86C، برخی از مشخصات مهم این گوشی دردسترس قرار گرفته است. ابعاد این محصول ۱۶۸٫۷۶ در ۷۶٫۴۱ در ۸٫۷۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۲ گرم است. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی نیز بهره خواهد برد.

نمای کناری ردمی 11A

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات کلیدی ردمی K60 فاش شد؛ رقیبی برای وان‌پلاس Ace 2 و ریلمی GT Neo 5
  • شیائومی احتمالاً در MIUI 14 بنرهای تبلیغاتی و زائدافزارها را حذف می‌کند

به‌گزارش GsmArena، ردمی ۱۱A به تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز مجهز خواهد شد و در چند نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم متفاوت فروخته خواهد شد. ظاهراً مدل پایه‌ی این دستگاه از ۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد؛ اما انتظار می‌رود مدل‌های دیگر آن با رم ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت نیز عرضه شوند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل پایه‌ی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایتی خواهد بود؛ اما خریداران می‌توانند مدل ۶۴ و ۱۲۸ و حتی ۲۵۶ گیگابایتی آن را نیز سفارش دهند.

ردمی ۱۱A به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. هنوز جزئیاتی از قیمت این دستگاه منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود با برچسب قیمتی حدوداً ۱۰۰ یورویی روانه‌ی بازار شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا