zoomit

اپل آپدیت iOS 17.0.3 را برای حل مشکل داغی آیفون ۱۵ پرو منتشر کرد

اپل آپدیت iOS 17.0.3 را برای حل مشکل داغی آیفون ۱۵ پرو منتشر کرد

اپل به‌روزرسانی iOS 17.0.3 و iPadOS 17.0.3 را برای آیفون و آیپد دردسترس قرار داده است. این به‌روزرسانی در حالی منتشر می‌شود که تنها یک هفته از انتشار iOS 17.0.2 می‌گذرد. iOS 17.0.3 را می‌توانید همین‌حالا با مراجعه به مسیر Settings > General > Software Update دانلود کنید.

به‌گزارش مک‌رومرز، iOS 17.0.3 مشکل داغی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را برطرف می‌کند. این مشکل در روزهای اخیر سروصدای زیادی به‌پا کرده است.

اپل پس از سکوت نسبتاً طولانی، سرانجام مشکل داغی آیفون‌های پرچم‌دار جدید را تأیید کرد و گفت مسئله به باگ iOS 17 ربط دارد، نه استفاده از تیتانیوم. همچنین، اپل مشکل داغی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را به گردن برخی از اپلیکیشن‌ها نظیر اینستاگرام انداخت.

نیوزلن هنگام بررسی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با مشکل داغی این دو گوشی مواجه شد؛ آن‌هم در‌حالی‌که اینستاگرام روی این آیفون‌ها نصب نشده بود.

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر خوش‌سابقه، گفته بود که رفع مشکل داغی آیفون صرفاً با محدودکردن قدرت پردازشی تراشه‌ی A17 Pro ممکن است. اپل در بیانیه‌ی قبلی‌اش گفت که برای حل مشکل قدرت پردازنده را محدود نمی‌کند. فعلاً مشخص نیست که iOS 17.0.3 باعث محدودسازی قدرت آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس می‌شود یا نه.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا