zoomit

مشخصات احتمالی دوربین هواوی میت ۵۰ پیش از رونمایی رسمی گوشی فاش شد

مشخصات احتمالی دوربین هواوی میت ۵۰ پیش از رونمایی رسمی گوشی فاش شد

زمان زیادی تا برگزاری رویداد جدید هواوی برای معرفی گوشی‌های سری میت ۵۰ باقی نمانده و افشاگران در تلاش‌اند جزئیات بیشتری درباره‌ی این گوشی‌ها فاش کنند. در جدیدترین نمونه، یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو گفته است که میت ۵۰ در دوربین اصلی خود از حسگر IMX766 سونی استفاده می‌کند. این حسگر ۱/۱٫۵ اینچی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

به گزارش هواوی سنترال، گفته شده است که مدل‌های مختلف گوشی‌های سری میت ۵۰ دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳ برابری، ۳٫۵ برابری و ۵ برابری دارند. در این دوربین‌های تله‌فوتو به‌ترتیب از حسگرهای IMX766 و IMX688 و OV64B استفاده خواهد شد. گفته می‌شود میت ۵۰ پرو قرار است دوربینی با دیافراگم تغییرپذیر داشته باشد.

هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده یکی از شرکای تجاری مهم خود یعنی لایکا را از دست داد و لایکا با شیائومی قرارداد تجاری امضا کرد. در پی توقف همکاری با لایکا، هواوی برند XMAGE را راه‌اندازی کرد. پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های سری میت ۵۰ مجهز به لنز این برند باشند.

مقاله‌های مرتبط:

  • هواوی با انتشار پوستری تبلیغاتی، تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ را اعلام کرد
  • هواوی احتمالاً میت ۵۰ را در ۴ مدل با ۲ نوع نمایشگر متفاوت رونمایی می‌کند

پیش‌بینی می‌شود هواوی گوشی‌‌های سری میت ۵۰ را با سیستم‌عامل هارمونی ۳ در بازار عرضه کند. این سیستم‌عامل که اوایل مرداد معرفی شد ویجت‌های بهبودیافته دارد و با قابلیت ویژه‌ای به نام «ابردستگاه» دردسترس قرار می‌گیرد. ابردستگاه شامل ترکیبی از دو یا تعداد بیشتری دستگاه هوشمند است که به شکل متحد با هم کار می‌کنند.

هواوی گوشی‌های سری میت ۴۰ را دو سال پیش عرضه کرد. این شرکت به دلیل تحریم شدن توسط آمریکا با مشکلات زیادی در مسیر تولید دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. هواوی تا قبل از تحریم شدن، هر سال دو سری گوشی پرچم‌دار عرضه می‌کرد.

هواوی گفته است گوشی‌های سری میت ۵۰ را در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) معرفی می‌کند.

*تصویر اصلی مقاله، رندر غیررسمی است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا