zoomit

رونمایی دو مانیتور گمینگ جدید سری Odyssey سامسونگ در گیمزکام ۲۰۲۲

رونمایی دو مانیتور گمینگ جدید سری Odyssey سامسونگ در گیمزکام ۲۰۲۲

سامسونگ اخیراً پس‌ از رونمایی مانیتور گیمینگ و پرچم‌دارش، یعنی Odyssey Ark، در رویداد CES امسال، دریافت سفارش برای این مانیتور ۵۵ اینچی از نوع Quantum Matrix Mini LED را شروع کرده است. اگرچه مانیتور گیمینگ ۴K و ۱۶۵ هرتزی مذکور هنوز برای خرید عرضه نشده است، سامسونگ دو مدل جدید از سری Odyssey را با نام‌های Odyssey G70B و Odyssey G65B در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ به‌نمایش گذاشته است.

مانیتورهای جدید Odyssey G70B و Odyssey G65B همچون مدل پرچم‌دار Odyssey Ark از فناوری گیمینگ هاب سامسونگ برخوردارند. گیمینگ هاب به کاربر اجازه می‌دهد به سرویس‌های متعدد استریم بازی همچون Xbox Cloud Gaming ،‌Nvidia GeForce Now ،‌Google Stadia و Amazon Luna دسترسی داشته باشد.

مانیتورهای عرضه‌شده از اسمارت پلتفرم سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کنند که آن‌ها را جزو اولین محصولات سری Odyssey مجهز به دو فناوری گیمینگ هاب و اسمارت پلتفرم سامسونگ قرار می‌دهد. به‌لطف فناوری اسمارت پلتفرم، مانتیورهای Odyssey G70B و Odyssey G65B قابلیت‌های هوشمندی همچون امکان ایجاد محیط دفتر خانگی را بدون نیاز به کامپیوتر فراهم می‌کنند.

مانیتور Odyssey G65B سامسونگ

افزون‌براین، محصولات جدید سامسونگ از اتصال بی‌سیم به کامپیوترهای ویندوزی و مک و قابلیت Samsung DeX پشتیبانی می‌کنند که امکان ارسال محتوای نمایشگر گوشی‌های هوشمند روی مانیتور را فراهم می‌کند. همچنین، امکان استفاده از سرویس ابری مایکروسافت ۳۶۵ و نتفلیکس و آمازون پرایم و سایر تلویزیون‌های اینترنتی روی این مانیتورها وجود دارد.

باوجوداین، ماجرا به این‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه Odyssey G70B و Odyssey G65B مثل Odyssey Ark از بعضی از قابلیت‌های اینترنت اشیاء بهره‌مند هستند و با استفاده از میکروفون‌های میدان دور بسیار حساس، امکان کنترل دستگاه به‌کمک بیکسبی و الکسا را دارند.

مانیتور Odyssey G70B سامسونگ

افزون‌بر قابلیت‌های هوشمند، مانیتور Odyssey G70B در دو اندازه‌ی ۲۸ و ۳۲ اینچی عرضه می‌شود که هر دو از پنل IPS تخت UHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و سرعت پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای GtG برخوردار‌ند. پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا و FreeSync Premium Pro شرکت AMD از دیگر مزایای مانیتور مذکور است.

Odyssey G65B نیز در دو اندازه‌ی ۲۷ و ۳۲ اینچی با پنل QHD خمیده‌ی ۱۰۰۰R و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و سرعت پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای GtG روانه‌ی بازار می‌شود و از فناوری FreeSync Premium Pro شرکت AMD پشتیبانی می‌کند.

مانیتورهای Odyssey G70B و Odyssey G65B در سه‌ماهه‌‌ی آخر ۲۰۲۲ عرضه‌ی جهانی می‌شوند و سامسونگ اطلاعات مربوط به قیمت آن‌ها را در زمان عرضه منتشر می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا