zoomit

داکت اسپلیت کاستی گری و مزایای آن

داکت اسپلیت کاستی گری و مزایای آن

قطعاً شما نیز با برخی از کولر‌های گازی موجود در بازارهای کشور ایران آشنایی لازم را دارید؛ اما باید بدانید صنعت کولر گازی در سال‌های اخیر با تحولات مختلفی رو‌به‌رو و همین امر سبب عرضه محصولات جدید به بازارهای کشور شده است. یکی از محصولاتی که توانسته در بازارهای کشور ایران نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار شود، داکت اسپلیت کاستی گری است. کولر گازی کاستی یکی از کولرهای گازی محبوب‌ شناخته می‌شود که اصطلاحاً محصولی تمام‌عیار است. اگر شما نیز قصد دارید چنین محصولی بخرید، قطعاً باید اطلاعات زیادی درباره آن داشته باشید.

داکت اسپلیت کاستی گری چیست؟

داکت اسپلیت کاستی گری نیز شباهت زیادی به سیستم‌های سرمایشی دیگر دارد. کولر کاستی گری نیز مانند دیگر محصولات از دو بخش مجزا تشکیل شده است. اکثر افرادی که از این کولر گازی استفاده می‌کنند، آن را در سقف کاذب منازلشان نصب می‌کنند و پنل درونی این مدل از کولر‌ها با رابط‌های مسی با بخش بیرونی ارتباط می‌گیرد. بازدهی این محصول عالی است و یکی از عوامل مهمی که سبب شده فروش آن افزایش یابد، پخش باد خنک در فضا‌های بسیار زیاد است.

براساس تحقیقات انجام‌شده، این محصول بیشتر در مراکز رفاهی به‌کار برده می‌شود. این موضوع بدین‌معنا نیست که کولر کاستی گری مناسب منازل نیست؛ بلکه می‌توان از ظرفیت کمتر آن‌ نیز در منازل استفاده کرد؛ چراکه چنین مراکزی فضا‌های بسیار زیاد دارند که باعث می‌شود برای خنک‌سازی این فضا نیازمند سیستم سرمایشی قوی باشند. درنتیجه، داکت اسپلیت کاستی گری به‌عنوان بهترین گزینه ممکن شناخته می‌شود که می‌توانید از آن برای مکان‌های ذکرشده استفاده کنید.

انواع اسپلیت‌های کاستی گری

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید داکت اسپلیت کاستی گری باید به آن توجه کنید، بررسی انواع این محصول است. همان‌طور‌که می‌دانید، شرکت گری سالانه محصولاتش را در انواع متنوعی به بازارهای کشور ارائه می‌کند؛ ازاین‌رو، شناخت تنوع این محصول سبب می‌شود تا بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

در اولین نوع داکت اسپلیت کاستی گری، شاهد تولید محصولی با ارائه باد گرم و سرد هستیم. چنین محصولاتی می‌توانند در فصل زمستان و تابستان هوای مطلوب را ایجاد کنند. این یعنی کولر گازی گری تابستان‌ها باد خنک و زمستان‌ها باد گرم تولید می‌کند.

تنوع دوم در این محصولات شامل ظرفیت‌های مختلف این کولر گازی می‌شود. این موضوع بدین‌معنا است که با‌‌‌توجه‌‌‌به نیازتان باید این محصول را تهیه کنید. فراموش نکنید که متراژ مدنظر شما تأثیر مستقیمی بر ظرفیت کولر خواهد گذاشت. معمولاً تولید کولر گازی کاستی گری در ظرفیت‌های ۱۸,۰۰۰، ۲۴,۰۰۰، ۳۶,۰۰۰ و… رواج بیشتری دارد.

اینورتر بودن داکت اسپلیت کاستی گری نیز ازجمله عواملی است که تمامی خریداران به آن توجه می‌کنند. توجه کنید که کولر‌های اینورتر به‌دلیل بهینه‌سازی قیمتشان گران‌تر است؛ اما به‌دلیل مصرف بسیار اندک می‌توانند گزینه مناسبی شناخته شوند و از هزینه‌های زیاد مصرف شما جلوگیری کنند.

داکت اسپلیت ۲

ایجاد فضای شیک با داکت اسپلیت گری

مزیت‌های داکت اسپلیت کاستی گری

قطعاً یکی از عواملی که سبب شده است فروش داکت اسپلیت کاستی گری بیشتر از سایر اسپلیت‌ها شود، مزیت‌های فراوان این محصول است. همان‌طور‌که گفتیم، محل نصب این محصول در سقف خانه‌ها است؛ درنتیجه، می‌توانید کولر گازی خود را نیز به‌راحتی با اجزای مختلف خانه یا محل مدنظرتان سِت کنید و فضای شیک‌تری به‌وجود آورید.

استفاده بهینه و مناسب از فضای شما نیز از مزایای اصلی داکت اسپلیت کاستی گری به‌شمار می‌رود. بد نیست بدانید که اکثر کولر‌های گازی گری اغلب به‌صورت ایستاده یا به روش‌های دیگر نصب می‌شوند؛ اما داکت اسپلیت کاستی گری بدین‌شکل نیست و در قسمت سقف خانه شما نصب خواهد شد؛ بنابراین، می‌توانید از باد خنک بسیار بهتری بهره‌مند شوید.

همچنین، این محصول می‌تواند باد خنک را در فضای بیشتری از مکان شما پخش کند. اگر داکت اسپلیت‌های چهارجهته بخرید، پخش باد بیشتر هم خواهد شد؛ بنابراین، بازدهی عالی این محصول را نیز می‌توان از مزایای اصلی آن شناخت. توجه کنید که این محصول در‌مقایسه‌با سایر رقبایش بسیار باکیفیت‌تر است.

داکت اسپلیت ۳

انواع داکت اسپلیت‌های کاستی

خرید داکت اسپلیت کاستی شرکت گری

در روز‌هایی که علاقه مردم به خرید داکت اسپلیت کاستی گری بیش‌ازپیش شده، طبیعی است مراکز زیادی نیز وارد بازار این محصول شوند. برخی از فروشگاه‌ها اعتبار لازم را در این زمینه دارند. در سال‌های اخیر، فروشگاه ما به‌عنوان یکی از برترین فروشندگان کولر گازی کاستی شناخته شده است. فروشگاه گری ایرانیان با داشتن عناوین مختلف در این زمینه و تجربه کاری بسیار زیاد، توانسته است عرضه این محصولات را با بهترین قیمت ممکن در دست بگیرد. شما نیز می‌توانید با تکیه بر اعتبار ما به‌راحتی محصول مدنظرتان را تهیه کنید. فراموش نکنید که خرید داکت اسپلیت از مجموعه ما سبب می‌شود تا از خدمات کم‌نظیری نیز بهره‌مند شوید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا