zoomit

تصاویر جعبه‌گشایی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل پیش‌از رونمایی رسمی فاش شد

تصاویر جعبه‌گشایی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل پیش‌از رونمایی رسمی فاش شد

از ابتدای سال جاری و پس‌از رویداد I/O ۲۰۲۲ گوگل، بارها شاهد انتشار رندرها و تصاویر پیکسل واچ بوده‌ایم. علاوه‌براین تصاویری از بسته‌بندی این محصول در فروشگاه‌های خرده‌فروشی دردسترس قرار گرفته است. اکنون عکس‌هایی از جعبه‌گشایی اولیه‌ی این ساعت منتشر شده است که دید بهتری از طراحی آن به ما ارائه می‌دهد.

ظاهراً یکی از کاربران ردیت موفق شده است قبل‌از رویداد سخت‌افزاری بعدی گوگل که ۶ اکتبر برگزار خواهد شد، به ساعت پیکسل واچ دسترسی پیدا کند. این شخص در حساب کاربری خود تصاویری از جعبه‌گشایی اولیه‌ی ساعت هوشمند گوگل منتشر کرده است. همان‌طور که AndroidAuthority اشاره می‌کند، این محصول از آن‌چه انتظار می‌رفت باریک‌تر به‌نظر می‌رسد. البته کاربری که این عکس‌ها را به‌اشتراک گذاشته، موفق به روشن کردن دستگاه نشده است.

با توجه تصاویر منتشر شده از جعبه‌گشایی پیکسل واچ، این محصول دور یک تکه مقوای استوانه‌ای پیچیده شده و به‌نظر می‌رسد روی شارژر مغناطیسی قرار گرفته است. داخل استوانه‌ی مقوایی، سیمی وجود دارد که ظاهراً به شارژ متصل است و علاوه‌براین دفترچه‌های راهنمای آموزش کار با ساعت در جعبه آن دیده می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • باتری پیکسل واچ ممکن است تا ۲۴ ساعت دوام آورد
  • رویداد پاییزه‌ گوگل و معرفی دستگاه‌های پیکسل جدید؛ چه محصولاتی معرفی می‌شوند؟

اما نکته‌ی مهم درمورد تصاویر جعبه‌گشایی اولیه‌ی پیکسل واچ، این است که اکنون نمای نزدیکی از ظاهر این ساعت دردسترس قرار گرفته است. این تصاویر همچنین نمای بسیار خوبی از ضخامت قاب دستگاه ارائه می‌دهند.

پیکسل واچ

تصاویر فاش‌شده از جعبه‌گشایی پیکسل واچ، جزئیات بیشتری به ما ارائه نمی‌دهد اما تاکنون شایعات و گزارش‌های مختلفی درمورد این محصول منتشر شده است و به‌همین دلیل از بسیاری از ویژگی‌های آن اطلاع داریم. ظاهراً برای راه‌اندازی اولیه‌ی این ساعت باید اپلیکیشن آن را روی گوشی هوشمند نصب کنیم. ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به یک‌پارچه‌سازی عمیق با فیت‌بیت اشاره کرد. انتظار می‌رود پیکسل واچ به‌همراه گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ معرفی شود. طبق گزارش‌های اخیر، مدل وای‌فای این ساعت احتمالاً با برچسب قیمت ۳۵۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا