zoomit

بازار فعالیت در بخش ویدیو را پایان می‌دهد

بخش ویدیوی بازار که از اواخر سال ۹۷ آغاز به‌کار کرد، انتهای آبان‌ماه به فعالیت خود پایان می‌دهد. بازار می‌گوید این بخش مانع تمرکز تیم بر توسعه فروشگاه اپلیکیشن‌اش شده بود. به گزارش روابط عمومی کافه‌بازار، محصول ویدئو با رویکرد پاسخگویی به نیاز کاربران بازار به تماشای آسان برنامه‌های ویدیویی (اعم از فیلم و سریال) راه‌اندازی شد؛ چرا که این پلتفرم مزیت و هدف همیشگی خود را ارائه‌‌ی راهکارهای نوآورانه‌ی فناوری‌محور و بهبود تجربه‌ی میلیون‌ها کاربر اندرویدی در ایران می‌داند.

محصول ویدئوی بازار طبق اعلام این پلتفرم، میزبان بیش از ۵ میلیون کاربر ماهانه‌ و ۳۲ میلیون دقیقه تماشای روزانه است. روابط عمومی بازار اضافه می‌کند:

به‌رغم این رشد چشمگیر و با وجود اینکه شیوه‌های متفاوتی از جمله فروش اشتراک یا تماشای رایگان همراه با تبلیغات را آزمودیم تا به بهترین مدل ارائه خدمات به کاربران دست یابیم، پس از سه سال به این باور رسیده‌ایم که توسعه محصول ویدئو نیازمند تمرکز بیشتر در زمینه‌های دیگری است که مانع تمرکز تیم‌های خلاق و فعال ما روی توسعه محصول بازار و ایفای نقش اصلی خود در جایگاه «میزبان برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی در ایران» می‌شود. بنابراین با توقف خدمات ویدیویی و با انتقال توان نیروهای فنی و غیرفنی، بیش از پیش بر ارائه خدمات و توسعه محصولات از جمله در حوزه برنامه و بازی تمرکز خواهیم کرد.

کافه‌بازار اضافه می‌کند که همواره کوشیده است محصولات خود را با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مخاطب ارائه دهد و بااین‌حال ممکن است این محصول به نتیجه یا بازخورد مطلوب نرسد، اما این پلتفرم «از تجربه‌ها درس می‌گیرد و روی گام‌های بعدی متمرکز می‌شود.»

آیا شما مخاطب نیوزلن از طرفداران محصول ویدئوی کافه‌بازار بوده‌اید؟ تجربه خود از این محصول را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا