zoomit

اولین ساعت هوشمند پوکو به‌همراه هدفون بی‌سیم Buds Pro Genshin Impact Edtion معرفی شد

اولین ساعت هوشمند پوکو به‌همراه هدفون بی‌سیم Buds Pro Genshin Impact Edtion معرفی شد

پوکو امروز جدیدترین پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه خود موسوم به Poco F4 GT را معرفی کرد. این دستگاه دراصل ردمی K50G است که اوایل سال جاری برای بازار چین معرفی شده بود. Poco F4 GT از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام، نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی با وضوح Full HD پلاس، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات و چند قابلیت جذاب دیگر بهره می‌برد.

پوکو درکنار این گوشی، اولین ساعت هوشمند خود با نام پوکو واچ (POCO Watch) و هدفون بی‌سیم POCO Buds Pro Genshin Impact Edition TWS را نیز رونمایی کرد.

ساعت هوشمند پوکو واچ

ساعت هوشمند پوکو واچ

به‌گزارش XDA، اولین ساعت هوشمند پوکو ازنظر ظاهری شباهت زیادی به ردمی واچ ۲ دارد. این محصول به نمایشگر مربعی لمسی ۱٫۶ اینچی امولد با حاشیه‌های باریک با لبه‌های صاف و یک دکمه‌ی تکی در لبه‌ی سمت و بند سلیکونی و بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس قابل‌تنظیم مجهز شده است.

پوکو واچ ازنظر قابلیت‌های ردیاب تناسب‌اندام بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را شناسایی می‌کند و از GPS چندسیستمی برای ردیابی دقیق موقعیت مکانی بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به تشخیص تمرین‌های ورزشی، نظارت بر خواب، ردیابی سطح اکسیژن خون و پایش ضربان قلب اشاره کرد. پوکو ادعا می‌کند این ساعت می‌تواند با هربار شارژ تا ۱۴ روز دوام بیاورد و برای آسان‌تر‌شدن استفاده، از شارژر مغناطیسی بهره می‌برد. ساعت هوشمند پوکو واچ با قیمت ۸۴ دلار فروخته می‌شود.

بندهای ساعت هوشمند پوکو واچ

هدفون بی‌سیم POCO Buds Pro Genshin Impact Edition

POCO Buds Pro Genshin Impact Edition درواقع یک جفت هدفون بی‌سیم (TWS) جدید از برند فرعی شیائومی است. طرح رنگ و استایل این هدفون با Klee، یکی از شخصت‌های قابل بازی در Genshin Impact، مطابقت دارد. این هدفون‌ها در رنگ قرمز و به‌همراه جعبه‌ی شارژ عرضه می‌شود.

هدفون بی سیم Poco buds Pro genshin impact edition

مقاله‌های مرتبط:

  • پوکو C40 احتمالاً از پردازنده کوالکام و مدیاتک استفاده نخواهد کرد
  • رندر پوکو M4 5G تغییری جزئی در بخش دوربین پشتی این گوشی نشان می‌دهد

پوکو ادعا می‌کند Buds Pro Genshin Impact Edition از هوش مصنوعی برای تنظیم خودکار قابلیت حذف نویز براساس سطح صدای اطراف و نوع کارکرد روزانه‌ی شما بهره می‌برد. این هدفون‌ها از الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته برای ارائه‌ی صدای شفاف هنگام مکالمات صوتی نیز بهره می‌برد و گفته شده است حتی در پرسروصداترین محیط‌ها عملکرد مطلوبی ارائه خواهد داد.

Buds Pro Genshin Impact Edition به‌منظور ارائه‌ی صدای دقیق و باکیفیت از درایورهای داینامیک ۹ میلی‌متری استفاده می‌کند. پوکو اعلام کرده است با هربار شارژ این هدفون‌ها می‌توان تا ۲۸ ساعت با آن‌ها کار کرد؛ البته این مدت با احتساب شارژدهی جعبه‌ی شارژ است. همچنین، POCO Buds Pro Genshin Impact Edition از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط در ۱۰ دقیقه می‌توان آن‌ها را کاملاً شارژ کرد. جعبه‌ی شارژ این هدفون‌ها نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و در مدت یک‌ ساعت کاملاً شارژ خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های درخورتوجه Buds Pro Genshin Impact Edition می‌توان به پشتیبانی از دو دستگاه و گواهی IPX4 برای مقاومت دربرابر پاشش آب اشاره کرد. این هدفون بی‌سیم با قیمت ۷۳ دلار عرضه خواهد شد؛ ولی اطلاعاتی از تاریخ عرضه‌ی آن دردسترس نیست.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا