zoomit

ZTE سری Voyage 30 را با تراشه‌های Dimensity 810 و Dimensity 700 رونمایی کرد

ZTE سری Voyage 30 را با تراشه‌های Dimensity 810 و Dimensity 700 رونمایی کرد

به‌گزارش Gizmochina، زد‌تی‌ای (ZTE) امروز رسماً جدیدترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری Voyage 30 را در چین رونمایی کرد. در‌ادامه، این گوشی‌ها را معرفی می‌کنیم.

Voyage 30 پرو پلاس

Voyage 30 پرو پلاس قوی‌ترین مدل این شرکت محسوب می‌شود که به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح +Full HD، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و پوشش ۱۰۰ درصد گستره‌ رنگی DCI P3 مجهز است. قدرت سخت‌افزاری این گوشی زد‌تی‌ای را تراشه‌ی Dimensity 810 مدیاتک به‌همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تأمین می‌کند. افزون‌براین، انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات تأمین می‌کند.

سری voyage 30 پرو پلاس زد‌تی‌ای

Voyage 30 پرو پلاس در پنل جلویی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون حفره و در پنل پشتی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۸ و ۲ مگاپیکسلی میزبانی ‌می‌کند. وزن گوشی مذکور ۱۹۲ گرم و ضخامتش فقط ۸٫۳ میلی‌متر است و سیستم‌عامل MyOS 11.5 را برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند.

Voyage 30 پرو و Voyage 30 پرو Express Edition

این شرکت دو عضو دیگر از خانواده‌ی Voyage 30 Pro معرفی کرده است: یکی Voyage 30 پرو و دیگری Voyage 30 پرو Express Edition. هر دو نسخه در اکثر ویژگی‌ها یکسان‌اند؛ ازجمله صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح +Full HD و نسبت تصویر ۲۰:۹.

همچنین، هر دو نسخه به تراشه‌ی Dimensity 810 مدیاتک مجهز شده‌اند؛ اما مدل پایه‌ی Voyage 30 پرو با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و مدل پایه‌ی نسخه‌ی Express با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گیرد.

Voyage 30 پرو و Voyage 30 پرو Express Edition

در پنل جلویی Voyage 30 پرو و Voyage 30 پرو Express Edition، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون حفره و در پنل پشتی‌شان، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در‌کنار دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. افزون‌براین، گوشی‌‌های یادشده از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ وات برخوردارند.

از دیگر ویژگی‌های Voyage 30 پرو و Voyage 30 پرو Express Edition می‌توان به اسکنر اثرانگشت، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و افزایش حافظه‌ی مجازی تا ۵ گیگابایت اشاره کرد. ناگفته نماند هر دو مدل ۲۱۵ گرم وزن و ضخامت ۹٫۴ میلی‌متر دارند و نسخه‌ی Express با پشتیبانی از NFC نیز همراه است.

Voyage 30

Voyage 30 معمولی

Voyage 30 زد‌تی‌ای به‌ صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچی LCD با بریدگی قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۱٫۳ درصد مجهز است. برخلاف سه مدل پیشین، این مدل از تراشه‌ی Dimensity 700 مدیاتک قدرت می‌گیرد که با حداکثر ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراه می‌شود. باتری Voyage 30 نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است؛ اما فقط از فناوری شارژ استاندارد ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نوبیا Z40 پرو به‌همراه نسخه‌ی محدود Gravity معرفی شد؛ اولین گوشی اندرویدی با شارژ مغناطیسی

در پنل جلویی Voyage 30، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. این گوشی وزن ۱۸۱ گرم و ضخامت ۸٫۶ میلی متر دارد. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به اسکنر اثرانگشت و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

قیمت و دسترسی

مدل Voyage 30 پرو پلاس در سه رنگ و Voyage 30 پرو تنها در دو رنگ و مدل پایه در سه رنگ با کانفیگ‌ها و قیمت‌های زیر عرضه می‌شود:

Voyage 30 پرو پلاس

  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۳۳۵ دلار

Voyage 30 پرو و Voyage 30 پرو Express Edition

  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۲۶۰ دلار
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۳۰۵ دلار

Voyage 30

  • ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۲۱۳ دلار
  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۲۴۴ دلار

سری Voyage 30 زد‌تی‌ای اکنون برای پیش‌فروش در فروشگاه JD.com فهرست شده است و فروش رسمی آن از ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ (دهم اردیبهشت ۱۴۰۱) در چین آغاز می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا