zoomit

Honor Play5 Youth در چین عرضه شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آنر اکنون به‌طور رسمی گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود را در بازار خانگی چین عرضه کرده است؛ Honor Play5 Vitality Edition با نام مستعار Honor Play5 Youth Edition دستگاه‌ جدید این شرکت است که به‌تازگی در بازار این کشور قدم گذاشته و قصد دارد با قیمت مناسب خود توجه افراد زیادی را جلب کند. همان‌طور که از نام آن مشخص است، این یک مدل جدید از آنر پلی ۵ است که در ماه می امسال عرضه شد.

به گزارش گیزموچاینا، این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با کیفیت Full HD+، وضوح ۲۳۷۶ × ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۴٫۴ درصد است. همچنین درون این گوشی هوشمند از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰ استفاده شده است.

Honor Play5 Youth

در بخش پیکربندی حافظه نیز این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم با پشتیبانی اضافی از ۲ گیگابایت رم مجازی است. همچنین برای حافظه داخلی، دو گزینه توسط شرکت ارائه شده است که ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی هستند.

در بخش دوربین، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود.

در قسمت جلویی دستگاه، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی تعبیه شده است. همچنین Honor Play5 Youth Edition دارای حسگر اثر انگشتی در کنار خود است که امنیت دستگاه را تأمین می‌کند. گزینه‌های اتصال موجود در این تلفن هوشمند عبارت‌اند از: ۵G SA/NSA ،Dual 4G VoLTE، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n/ac (۲٫۴ گیگاهرتز + ۵ گیگاهرتز)، بلوتوث ۵.۱، GPS و پورت USB Type-C.

Honor Play5 Youth

این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری سفارشی Magic UI 4.2 روی آن استفاده می‌کند. انرژی موردنیاز آن توسط یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی SuperCharge پشتیبانی می‌کند.

Honor Play5 Vitality Edition در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. قیمت مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی ۱۷۹۹ یوان یعنی حدود ۲۸۱ دلار است، درحالی‌که مدل دیگر آن با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۹۹۹یوان یعنی حدود ۳۱۳ دلار فروخته می‌شود. این دستگاه از اول نوامبر برای خرید در چین در دسترس خواهد بود.

نظر شما همراهان نیوزلن درباره Honor Play5 Youth چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا