zoomit

DJI دوربین جدید Action 2 را با طراحی ماژولار، لنز ۱۲ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری ۴K معرفی کرد

شرکت DJI که آن را بیشتر با پهپادهایش می‌شناسیم، مدل به‌روز شده‌ی اکشن‌کم خود موسوم به DJI Action 2 را معرفی کرد. این دوربین درواقع نسل جدید دوربین Osmo Action (معرفی‌شده در سال ۲۰۱۹) محسوب می‌شود. از قرار معلوم، DJI دوربین Osmo Action را با هدف رقابت با دوربین‌های گوپرو روانه‌ی بازار کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، سیستم‌ نام‌گذاری Action 2 با حذف کلمه‌ی Osmo، نسبت به نسل قبلی خود تغییراتی داشته است. بااین‌حال، این مدل جدید همچنان از طراحی نمایشگر دوگانه که در نسل قبلی آن ارائه شده بود، بهره می‌برد. این محصول به‌همراه لوازم جانبی و ماژول‌های مغناطیسی به بازار عرضه خواهد شد.

این دوربین به یک ماژول کوچک به ابعاد ۳۹ میلی‌متر مربع مجهز شده و عمق آن نیز ۲۲ میلی‌متر است. محصول یادشده از یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که امکان ضبط ویدئوهای ۴K را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. میدان دید لنز ۱۲ مگاپیکسلی این دوربین ۱۵۵ درجه است. این دستگاه همچنین از یک نمایشگر لمسی ۱/۷۶ اینچی اولد بهره می‌برد که روی آن با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس پوشانده شده است تا دربرابر خط‌وخش و ضربه، مقاومت بیشتری داشته باشد.

طراحی ماژولار Action 2 این امکان را فراهم آورده است که کاربران بتوانند یک نمایشگر لمسی دیگر به آن اضافه کنند. صفحه‌نمایش دوم همچنین شامل چند میکروفون اضافه است. این امکان هم وجود دارد که یک باتری اضافه به دوربین جدید DJI متصل کرد. این دوربین همچنین امکان اتصال به سه‌پایه یا جایگاه مخصوص دوربین‌های گوپرو را هم دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از بند موجود در جعبه‌، این دوربین را مثل یک گردنبند به‌خود متصل کنند.

dji action 2 camera

به‌لطف بهره گرفتن از طراحی ماژولار، وزن Action 2 فقط ۵۳ گرم است. این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که می‌توان آن را با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی ارتقا داد. دوربین مورد اشاره همچنین از فناوری تثبیت الکترونیکی تصویر و سطح‌بندی افق پشتیبانی می‌کند. می‌توان از Action 2 برای استریم زنده ویدئو یا به‌عنوان یک وب‌کم بهره گرفت.

دوربین DJI Action 2 با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. خریداران با پرداخت این مبلغ، دوربین را به‌همراه یک پایه‌ی متصل کننده، یک بند گردنی و یک ماژول تغذیه دریافت خواهند کرد. لازم‌به ذکر است که ماژول تغذیه موجود در جعبه‌ی این محصول، مدت زمات ضبط فیلم را به ۱۸۰ دقیقه ارتقا خواهد داد و علاوه‌بر این یک درگاه دیگر برای قرار دادن کارت میکرو اس‌دی ارائه خواهد داد. بهتر است این محصول را به‌صورت بسته‌ی کامل خریداری کرد تا از مزایای اقلام اضافه‌ای که به‌همراه دوربین عرضه می‌شود، بهره برد. شرکت DJI این دوربین جدید را در یک بسته‌ی دیگر نیز به‌فروش می‌رساند؛ بسته‌ای که شامل نمایشگر لمسی اضافه است ولی گفته شده که این بسته از ۲ نوامبر (۱۱ آبان ۱۴۰۰) به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد دوربین جدید DJI چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا