zoomit

جیمز دوناتو، قاضی پرونده‌ی خبرساز گوگل و اپیک گیمز، ممکن است گوگل را مجبور کند تا فروشگاه اپیک گیمز را در پلی استور قرار دهد و به آن اجازه‌ی دسترسی به همه‌ی اپلیکیشن‌های پلی استور را بدهد. این دو مورد، از بزرگ‌ترین خواسته‌هایی بودند که اپیک در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) مطرح کرده بود.

قاضی دوناتو به گوگل دستور داده است که هزینه‌های مربوط به پیروی از خواسته‌های اپیک را تا ۲۴ ژوئن (۴ تیر) محاسبه کند. گوگل باید تا تاریخ یادشده، پیشنهادی ارائه دهد که در آن جزئیات فنی مورد نیاز و هزینه‌های ارائه‌ی «دسترسی به کاتالوگ» و «پورت‌کردن اپلیکیشن‌ها» به فروشگاه‌های اپلیکیشن رقیب برای مدت حداکثر ۶ سال ارائه می‌شود.

اپیک گیمز قبل از برگزاری دادگاه اخیر، سندی ۱۶ صفحه‌ای تهیه کرده بود تا فهرست تغییراتی را که باید در پلی استور اعمال شوند، به قاضی نشان دهد. گوگل و اپیک گیمز چند ماه دیگر استدلال‌های نهایی خود را به دادگاه ارائه خواهند داد و قاضی دوناتو پس از آن نتیجه‌ی نهایی را اعلام خواهد کرد.

درخواست‌ ۱۶ صفحه‌ای اپیک، گوگل را مجبور می‌کند تا به فروشگاه‌های اپلیکیشن متفرقه اجازه‌ی دسترسی به کل اپلیکیشن‌های پلی استور را بدهد.

اپیک فرصت خواهد داشت تا از کارشناسان و مهندسان گوگل در مورد صحت تخمین‌هایشان سؤال کند و قبل از جلسه‌ی استماع نهایی در ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد)، پاسخش را ارائه دهد. در جلسه‌ی استماع دیروز، قاضی دوناتو به استدلال‌های گوگل علیه راهکارهای پیشنهادی اپیک بسیار بدبین بود؛ اما گفت که برخی از درخواست‌های اپیک «نامشخص و بیش‌ازحد مبهم» هستند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا