zoomit

یکی از بازی‌های محبوب و خاطره‌انگیز برای ایکس باکس رایگان شد

یکی از بازی‌های محبوب و خاطره‌انگیز برای ایکس باکس رایگان شد

مایکروسافت نام چهار بازی را که قرار است در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد ایکس باکس گیم پس شوند، اعلام کرد. Tomb Raider: Definitive Edition زودتر از بقیه منتشر می‌شود و بعد از آن نوبت‌به بازی‌های Kona II: Brume و Litty Kitty, Big City و Brothers: A Tale of Two Sons می‌رسد.

قابل توجه‌ترین بازی، Tomb Raider: Definitive Edition است. این بازی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، نسخه کامل ریمیک مجموعه‌ی اکشن و ماجراجویی توم ریدر است. این بازی با یک ماجراجویی تک‌نفره‌ی درگیرکننده و احساسی، مجموعه‌ی توم ریدر را به دوران مدرن بازی‌های ویدئویی رساند.

بازی دیگری که به گیم‌پس می‌آید، Kona II: Brume (دنباله‌ای بر یک بازی ماجراجویی ترسناک و نفس‌گیر) است که در زمان انتشار، مورد استقبال منتقدان و طرفداران بازی قرار نگرفت، بنابر این مایکروسافت امیدوار است ازطریق گیم پس فرصتی دوباره به آن بدهد.

بازی بعدی Litty Kitty, Big City نام دارد که برعکس بازی قبلی، مورد استقبال زیادی قرار گرفت؛ یوتیوبرهای زیادی آن را بازی کردند و توانست طرفداران خود را به‌دست بیاورد. در این بازی بازیکن در نقش یک گربه است و برای انجام مراحل بازی در درون شهر به کاوش مشغول می‌شود.

Brothers: A Tale of Two Sons آخرین بازی فهرست جدید گیم پس است. این بازی در واقع عنوانی تجربی و در عین حال خاطره‌انگیز از بازی‌ساز معروف جوزف فارس است که حدود دو ماه پیش بازسازی شد. البته این نسخه‌ای نیست که برای گیم پس کنسول ایکس باکس منتشر می‌شود و به احتمال زیاد مایکروسافت نسخه‌ی قبلی آن را منتشر خواهد کرد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا