zoomit

گیمبال DJI Osmo Mobile 6 با تمرکز ویژه بر سرعت تصویربرداری رونمایی شد

گیمبال DJI Osmo Mobile 6 با تمرکز ویژه بر سرعت تصویربرداری رونمایی شد

شرکت چینی DJI که بیشتر به‌خاطر تولید پهپاد شناخته می‌شود، روز گذشته نسل جدید گیمبال‌های موبایلی خود را رونمایی کرد. DJI Osmo Mobile 6 همچون مدل‌های پیشین خانواده‌ی Osmo Mobile در تلاش است لرزش دوربین گوشی‌های هوشمند را بگیرد تا عکس‌ها و ویدیوها واضح‌تر به نظر برسند.

Osmo Mobile 6 مجهز به کنترلری چرخان است تا بزرگ‌نمایی و فوکوس کردن ساده‌تر شود. این گیمبال موبایلی به پنل وضعیت نیز مجهز شده تا کاربر به درصد شارژ باتری دسترسی داشته باشد.

گیمبال DJI Osmo Mobile 6 از نمای جلو با گوشی

براساس گزارش ورج، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های جدید گیمبال Osmo Mobile 6 چیزی است که DJI آن را Quick Launch خطاب می‌کند. این قابلیت صرفاً در زمانی ارائه می‌شود که گیمبال جدید DJI را با آیفون استفاده کنید.

به‌لطف Quick Launch، گیمبال Osmo Mobile 6 به محض متصل شدن به آیفون به‌صورت خودکار اپلیکیشن دوربین DJI را اجرا می‌کند. این قابلیت در کنار پایه‌ی مغناطیسی که اولین بار در Osmo Mobile 4 رونمایی شد به کاربران امکان می‌دهد سریع‌تر از همیشه تصویربرداری کنند.

گیمبال DJI Osmo Mobile 6 از نمای جلو حالت عمودی

گیمبال Osmo Mobile 6 به هنگام فیلم‌برداری نیز یک‌سری قابلیت‌های جدید دارد تا بتوانید سریع‌تر به اطلاعات موردنیاز دسترسی پیدا کنید. DJI می‌گوید دکمه‌ی چرخان جدید که در بخش کناری گیمبال قرار گرفته است امکان بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی و همچنین کنترل فوکوس را به‌صورت دستی فراهم می‌کند.

پنل وضعیت نشان می‌دهد که گیمبال چند درصد باتری دارد. این پنل همچنین نشان می‌دهد که Osmo Mobile 6 در چه حالتی مشغول فعالیت است.

گیمبال DJI Osmo Mobile 6 از نمای پشت با آیفون ۱۳ پرو مکس

DJI می‌گوید Osmo Mobile 6 نسبت‌به نسل قبل گیمبال ارگونومیک‌تری است و دسته‌ای بازطراحی‌شده دارد. این گیمبال از گوشی‌های بزرگ‌تری نیز پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار ردیابی سوژه در گیمبال Osmo Mobile 6 به‌روزرسانی شده است. این نرم‌افزار را پیش‌تر در پهپاد DJI Mavic 3 نیز دیده بودیم. Osmo Mobile 6 از فیلم‌برداری پانوراما و تایم‌لپس نیز پشتیبانی می‌کند.

محتویات جعبه گیمبال DJI Osmo Mobile 6

گیمبال Osmo Mobile 6 هم‌اکنون با قیمت ۱۵۹ دلار ازطریق فروشگاه رسمی DJI قابل تهیه است. علاقه‌مندان با پرداخت این مبلغ افزون‌بر گیمبال یک گیره‌ی مغناطیسی، سه‌پایه، کابل برق و کیف مخصوص نیز دریافت می‌کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا