zoomit

گوشی هوشمند آنر X30i با تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ و بدنه‌ی آلومینیوم معرفی شد

آنر موبایل امروز در جریان برگزاری یک رویداد اختصاصی، گوشی جدید آنر X30i را رسما معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی این محصول، طراحی آن است که از لبه‌های تیز بهره می‌برد؛ اما برخلاف گوشی‌های آیفون، سنگین نیست. این گوشی جدید ۱۷۵ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۷/۴۵ میلی‌متر است.

آنر X30i به یک نمایشگر ۶/۷ اینچی LCD مجهز شده است و وزن ۱۷۵ گرم برای دستگاهی با این ابعاد واقعا کم است. برای مقایسه باید اشاره کنیم وزن گوشی‌هایی که از صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچ بهره می‌برند معمولا از ۲۰۰ گرم شروع می‌شود، بنابراین احتمالا با در دست گرفتن گوشی جدید آنر، حس سبک بودن آن به شما منتقل خواهد شد. وضوح تصویر این محصول ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصول بسیار کم بوده و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی آن ۹۳/۶ درصد است.

آنر X30i

فریم این موبایل از نوعی آلومینیوم سفارشی‌شده‌ سبک، اما بسیار مقاوم است که در دست گرفتن آن را آسان‌تر کرده است. استفاده از صفحه‌نمایش بسیار نازک کامپوزیت پلی اورتانِ چند لایه در کنار یک برد مدار چاپیِ خیلی نازک با دی‌الکتریک پایین، باعث شده تا ضخامت دستگاه به ۷/۴۵ میلی‌متر برسد.

آنر X30i به پردازنده‌ی ۵G دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک مجهز شده است. این تراشه با فرایند ۶ نانومتری تولید شده است و از دو هسته‌ی ۲/۵ گیگاهرتزی A76 برای وظایف سنگین و ۶ هسته‌ی ۲/۰ گیگاهرتزی A55 با فناوری big.LITTLE برای وظایف سبک‌تر بهره می‌برد. پردازنده‌ی گرافیکی این محصول نیز توربو ایکس است که با بهره گرفتن از فناوری لینک‌ توربو ایکس، عملکرد دستگاه را در هنگام اجرای بازی‌، بهبود می‌بخشد.

ظرفیت باتری آنر X30i معادل ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

این محصول به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده که در کنار آن یک لنز دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز دو مگاپیکسلی ماکرو نیز تعبیه شده است. این گوشی همچنین از قابلیت تصویربرداری در شب بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های دوربین آنر X30i می‌توان به پشتیبانی از الگوریتم سنتز چند فریمی هوشمند و حالت مخصوص ولاگ (vlog) اشاره کرد. این ویژگی‌ها در هر دو دوربین اصلی و سلفی دستگاه در دسترس است.

آنر X30i

گوشی مورد اشاره از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد، ولی کاربران می‌توانن با قابلیت افزایش رم، آن را تا هشت گیگابایت ارتقاء دهند. قیمت مدل‌های این گوشی در ادامه آورده شده است:

  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی را رم ۶ گیگابایت حدود ۲۱۹ دلار
  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت حدود ۲۶۵ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت حدود ۲۹۷ دلار

درحال حاضر امکان پیش‌سفارش این گوشی در چین وجود دارد. عرضه‌ی این محصول نیز از ۵ نوامبر (۱۴ آبان ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. البته هنوز اطلاعیه‌ای در مورد زمان عرضه‌ی جهانی آنر X30i در دسترس قرار نگرفته است.

نظر شما در مورد آنر X30i چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا