zoomit

گوشی مرموز دیگری از وان‌پلاس با دوربین پشتی مشابه وان‌پلاس ۱۰ پرو در راه است

گوشی مرموز دیگری از وان‌پلاس با دوربین پشتی مشابه وان‌پلاس ۱۰ پرو در راه است

وان‌پلاس اخیراً در چین OnePlus Ace را معرفی کرده است. همچنین انتظار می‌رود تا چند روز آینده‌ OnePlus 10R و OnePlus Nord CE 2 Lite در هند رونمایی شوند؛ اما به نظر نمی‌رسد که شرکت سازنده‌ قصد داشته باشد پیش از معرفی محصول بعدی خود کمی استراحت کند.

شایعاتی درباره‌ی معرفی نسخه‌ی استاندارد OnePlus 10 و OnePlus 10 Ultra منتشر شده، اما حالا به نظر می‌رسد دستگاه بی‌نام و نشانی از وان‌پلاس در وب‌سایت TENAA دیده شده که دارای طراحی دوربین پشتی مشابه وان‌پلاس ۱۰ پرو است.

به گزارش pocket-lint، دستگاه مذکور دارای شماره مدل PGZ110 است. درحالی‌که نام اصلی آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تصاویری از دستگاه وان‌پلاس فاش شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهند.

این دستگاه با رنگ خاکستری نشان داده شده و محفظه‌ی دوربین عقبی دارد که از نظر طراحی شبیه به OnePlus 10 Pro است. ادعا می‌شود ابعاد این دستگاه ۱۶۴٫۳ در ۷۵٫۸ در ۸٫۷ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۵ گرم است و ظاهراً از صفحه‌نمایش ۶٫۵۹ اینچی Full HD + LTPS LCD استفاده می‌کند. در میان اطلاعات فاش‌شده خبری از مشخصات تراشه‌ی این دستگاه نیست اما گفته می‌شود محصول آینده‌ی وان‌پلاس با گزینه‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند میان دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی هرکدام را که دوست دارند انتخاب کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان پلاس ۱۰ با تراشه Dimensity 9000 یا Snapdragon 8 Gen 1 Plus و پشتیبانی از شارژ ۱۵۰ وات معرفی می‌شود

گفته می‌شود ظرفیت باتری ۴۸۹۰ میلی‌آمپر‌ساعت است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، البته هنوز جزئیات بیشتری درباره این بخش فاش نشده است. حسگرهای ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی دوربین سه‌گانه‌ی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. همچنین از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می‌شود.

جزئیات نهایی حاکی از عدم وجود نوار لغزنده هشدار (alert slider) و حسگر اثر انگشت فیزیکی است که نشان می‌دهد این دستگاه یکی از گوشی‌های پرچم‌دار شرکت نخواهد بود. بهترین حدس ما، براساس شماره مدل، نسخه‌ی دیگری از OnePlus Ace است.

هنوز هیچ اطلاعاتی تأیید نشده و برای دسترسی به جزئیات بیشتر باید منتظر بمانیم.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا