zoomit

گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود

گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود

مشخصات گوشی موتورولا Razr 2022 در وب‌سایت نهاد نظارتی TENAA چین دیده شده است. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده در این فهرست، گوشی تاشو بعدی موتورولا از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس، نمایشگر ۲٫۶۵ اینچی OLED خارجی با وضوح ۸۰۰ در ۵۷۳ پیکسل، ۸ تا ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

همچنین، اطلاعات TENAA نشان می‌دهد ابعاد Razr 2022 معادل ۱۶۶٫۹۹ در ۷۹٫۷۹ در ۷٫۶۲ میلی‌متر و وزنش ۲۰۰ گرم خواهد بود. بدین‌ترتیب، این گوشی از گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ کمی عریض‌تر و ضخیم‌تر و البته سنگین‌تر است. موتورولا اولین نسل گوشی تاشو Razr را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد؛ اما سامسونگ به‌لطف محصولات سری زدفلیپ، سهم درخورتوجه بازار گوشی‌های تاشو را ازآنِ خود کرد. البته به‌نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد با مدل ۲۰۲۲ گوشی‌ تاشو خود، به‌طور جدی‌تر با محصولات غول فناوری کره‌ای رقابت کند.

موتورولا razr 2022

مقاله‌ی مرتبط:

  • موتورولا به‌کارگیری دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی X30 Pro را تأیید کرد
  • موتورولا Razr 3 و Moto X30 Pro یازدهم مرداد معرفی می‌شوند

به‌گزارش GSMArena، موتورولا Razr 2022 از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد. این در حالی است که در شایعات قبلی اشاره شده بود این محصول به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد شد؛ بنابراین، استفاده از پردازنده‌ی جدیدتر تغییر جذابی خواهد بود. علاوه‌براین، جزئیاتی دیگری از نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو موتورولا در ویبو منتشر شده است که ازجمله می‌توان به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که از باتری گلکسی زد فلیپ ۳ و Razr 5G به‌ترتیب ۲۰۰ و ۷۰۰ میلی‌آمپرساعت حجیم‌تر است.

موتورولا تأیید کرده است عملکردهای نمایشگر دوم Razr 2022 بهبود یافته‌ است. این موضوع نشان می‌دهد امکان کار با برخی برنامه‌ها و اجرای برخی عملکردها به‌طورمستقیم روی صفحه‌نمایش بیرونی این دستگاه فراهم خواهد بود. گفتنی است موتورولا ۲ آگوست ۲۰۲۲ (۱۱ مرداد ۱۴۰۱) نسل جدید گوشی هوشمند تاشو Razr را درکنار گوشی پرچم‌دار X30 Pro رونمایی خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا