zoomit

گلکسی واچ ۵ پرو با بدنه‌ی تیتانیومی و عمر باتری ۸۰ ساعته معرفی خواهد شد

گلکسی واچ ۵ پرو با بدنه‌ی تیتانیومی و عمر باتری ۸۰ ساعته معرفی خواهد شد

طی چندماه گذشته این موضوع تأیید شده است که سامسونگ امسال قصد دارد مدل پرو گلکسی واچ ۵ را نیز معرفی کند. این شرکت درحال تغییر شرایط برای ساعت‌های هوشمند خود است. مدل پرو نسل بعدی این محصول برخی از مهم‌ترین تغییرات را برای سری گلکسی واچ به‌ارمغان خواهد آورد.

جدیدترین شایعات منتشر شده درمورد گلکسی واچ ۵ پرو، به بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این محصول اشاره دارد؛ اطلاعاتی که نشان می‌دهند با یک ساعت هوشمند بسیار قدرتمند مواجه خواهیم بود که می‌تواند زنگ خطر مهمی برای رقبای این محصول باشد.

به گزارش SamMobile، گلکسی واچ ۵ پرو از بدنه‌ی تیتانیومی بهره خواهد برد و فقط در نسخه‌ی ۴۵ میلی‌متری روانه‌ی بازار خواهد شد؛ بنابراین اگر به ساعت‌های بزرگ علاقه دارید، این محصول می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای شما باشد. این پوشیدنی همچنین به صفحه‌نمایش ۱٫۳۶ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل مجهز خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • احتمال افزایش قیمت گلکسی زد فلیپ ۴، زد فولد ۴ و واچ ۵ قوت گرفت
  • قیمت و سرعت شارژ سری گلکسی واچ ۵ پیش از رونمایی فاش شد

نمایشگر گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ با پوششی از جنس یاقوت کبود محافظت می‌شود و باتری آن نیز ۵۹۰ میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند با هربار شارژ تا ۸۰ ساعت کار کند؛ قابلیتی که نسبت به نسل قبلی این محصول، پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای این ساعت می‌توان به تراشه‌ی اگزینوس W920 سامسونگ اشاره کرد. البته همه‌ی نسخه‌های این سری از ساعت‌های غول فناوری کره‌ای، به همین پردازنده مجهز خواهند شد. شایان‌ذکر است این شرکت نسل کنونی گلکسی واچ را نیز با همین تراشه روانه‌ی بازار کرده است. گلکسی واچ ۵ پرو حداکثر به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد و خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از نسخه‌های LTE یا وای‌فای آن سفارش دهند. مدل LTE این محصول از eSim نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها، ضخامت گلکسی واچ ۵ پرو ۱۰٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۶٫۵ گرم است که نسبت به مدل استاندارد این ساعت‌ها، تقریباً دوبرابر سنگین‌تر خواهد بود. قیمت این مدل نیز از ۴۶۹ دلار شروع می‌شود. البته از قبل مشخص بود که سامسونگ مدل پرو نسل بعدی گلکسی واچ را با قیمت بالاتر عرضه خواهد کرد.

سامسونگ تا این‌لحظه به‌طور رسمی درمورد تاریخ معرفی سری گلکسی واچ ۵ هیچ جزئیاتی منتشر نکرده است، اما با توجه به اطلاعات فراونی که اخیراً درمورد این ساعت‌ها فاش شده، به‌نظر می‌رسد زمان زیادی تا مراسم معرفی این محصولات باقی نمانده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا