zoomit

گلکسی زد فلیپ ۳ مدل Bespoke Edition با ۴۹ ترکیب رنگی متنوع معرفی شد

سامسونگ در رویداد نه‌چندان پرسروصدای Unpacked، نسخه‌ی جدیدی از گوشی تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۳ را با نام Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition معرفی کرد. این دستگاه که ماهیتی جوان‌پسند نیز دارد، به کاربر اجازه می‌دهد تا از بین ۴۹ ترکیب رنگی در دسترس برای پنل دو تکه‌ی پشتی تاشدنی سامسونگ، گزینه‌ی موردعلاقه‌ی خود را برگزیند.

علاقه‌مندان گلکسی زد فلیپ ۳ مدل Bespoke Edition می‌توانند از بین رنگ‌های آبی، زرد، صورتی، سفید یا مشکی برای پنل‌های پشتی و رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای برای فریم دور گوشی، یکی را انتخاب کنند و بدین‌ترتیب به ترکیب رنگی دلخواهشان برای بدنه‌ی گوشی تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۳ دست یابند؛ به‌عنوان مثال شما می‌توانید ترکیب دو پنل شیشه‌ای سفید و مشکی را با فریم مشکی انتخاب کنید و ظاهری منحصربه‌فرد برای گوشی هوشمندتان ایجاد کنید.

گزینه های رنگی گلکسی زد فلیپ ۳ نسخه Bespoke

سامسونگ می‌گوید رنگ‌های در دسترس برای بدنه‌ی گلکسی زد فلیپ ۳ نسخه‌ی Bespoke را به‌گونه‌ای از بین هزاران رنگ برگزیده است که بیشترین هم‌خوانی را با یکدیگر داشته باشند.

شما می‌توانید رنگ بدنه‌ی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ نسخه‌ی Bespoke را در صفحه‌ی Bespoke Studio خود سامسونگ شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید در این صفحه به‌صورت ۳۶۰ درجه تمامی ترکیب‌ها را مشاهده کرده و حتی تصویر آن را ذخیره کنند یا با دیگران به‌اشتراک بگذارند. در کنار رنگ بدنه، هر دو دستگاه از تصویر پس‌زمینه‌ای مرتبط با ترکیب دلخواه کاربر را نیز خواهند داشت.

Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition

چنانچه کاربر پس از مدتی از ترکیبی که برای بدنه‌ی گلکسی زد فلیپ ۳ نسخه‌ی Bespoke دل‌زده شوند، می‌توانند با عضویت در سرویس پولی Bespoke Upgrade Care نسبت به تعویض پنل‌های پشتی گوشی هوشمندشان اقدام کنند.

توجه داشته باشید که گزینه‌های رنگی نسخه‌ی عادی و Bespoke گلکسی زد فلیپ ۳ با هم مشترک نیستند؛ بنابراین شما نمی‌توانید از رنگ‌های در دسترس برای نسخه‌ی عادی برای شخصی‌سازی ظاهر گوشی خود استفاده کنید. به‌عنوان یادآور باید بگوییم که نسخه‌ی عادی گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های کِرم، مشکی فانتوم و بنفش به‌فروش می‌رسد.

توجه داشته باشید که مشخصات فنی نسخه‌ی Bespoke‌ و عادی گلکسی زد فلیپ ۳ تفاوتی با هم ندارد، شما می‌توانید مشخصات فنی گوشی تاشدنی سامسونگ را در جدول زیر مشاهده کنید:


باتوجه به ماهیت سفارشی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ نسخه‌ی Bespoke، سامسونگ هشدار می‌دهد که پس از سفارش گوشی، کاربر باید چند هفته در انتظار تحویل محصول خود منتظر بماند. علاقه‌مندان این گوشی می‌توانند از امروز در چند کشور از جمله آمریکا، بریتانیا، کره‌جنوبی، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا نسبت به ثبت سفارش برای گوشی جدید سامسونگ اقدام کنند.

سامسونگ برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۳ نسخه‌ی Bespoke برچسب قیمتی ۱۰۹۹ دلار را در بازار آمریکا در نظر گرفته است.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا