zoomit

گروه رادیانت معرفی شد؛ پاکشوما و کنوود زیر یک پرچم

گروه رادیانت معرفی شد؛ پاکشوما و کنوود زیر یک پرچم

کنفراس ۲۰۲۳ دبی دقایقی پیش با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان فروش آغاز به‌کار کرد و طی این مراسم گروه رادیانت معرفی شد.

گروه رادیانت مجموعه‌ای جدید و مستقل در صنعت لوازم خانگی کشور است و از این پس برندهایی مانند کنوود زیر نظر گروه واحدی به‌نام رادیانت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

درباره‌ رادیانت

گروه رادیانت مجموعه‌ای جدید است که با هدف ارائه‌ی خدمات به‌شکلی نوین و مدرن تشکیل شده است و در رأس برند کنوود و بخش کولر گازی پاکشوما قرار دارد. به بیان ساده‌تر، از این پس برند کنوود زیر نظر برند واحدی موسوم به رادیانت، فعالیت می‌کنند.

سخنگوی مجموعه‌ی رادیانت درباره‌ی نحوه‌ی نام‌گذاری آن توضیح داد که واژه‌ی رادیانت (Radiant) به معنای درخشنده و تابناک بوده و قرار است منعکس‌کننده‌ی ایده‌های نوین و آینده‌نگرانه برای صنعت لوازم خانگی باشد.

جرقه‌ی حرکت گروه رادیانت به سمت استراتژی‌های نوآورانه، راه‌اندازی کارخانه‌ای پیشرفته در سال ۱۴۰۰ برای ساخت کولرهای گازی و تفکیک فضای تولید آن از سایر لوازم خانگی بود؛ سپس با واردات لوازم خانگی برند کنوود، ایجاد روش‌های متفاوت در شبکه‌ی فروش، توزیع مویرگی محصولات تکمیل شد؛ البته به گفته‌ی مدیران رادیانت، این گروه قصد دارد تا با ساختاری منسجم‌تر و هماهنگی بیشتر نه‌تنها به عنوان رهبر پیشگام صنعت لوازم خانگی شناخته شود؛ بلکه با ارائه‌ی خدمات و محصولاتی متفاوت، زندگی مشتریان را بهبود بخشد.

اهداف رادیانت

به‌‌گفته‌ی سخنگوی رادیانت در جریان کنفراس امروز، این گروه بر چند اصل اساسی مانند چشم‌انداز خوش‌بینانه و امیدوارکننده، جامعه‌گرایی، تکیه بر ارزش‌های اخلاقی، تمرکز بر سناریوهای بُرد-بُرد، توسعه‌ی روش‌های نوآورانه و ارتقای رفاه اتکا دارد و می‌‌تواند به حرکت صنعت لوازم خانگی به سمت نوآوری کمک کند.

مدیران رادیان باور دارند که تشکیل گروه مستقل و مادر یکی از استراتژی‌های شناخته‌شده در حوزه‌ی برندسازی و بازاریابی است که با هدف ارتقای مزیت رقابتی صورت می‌گیرد و می‌تواند برای زیرمجموعه‌‌های گروه مادر، اعتماد و وفاداری را به همراه داشته باشد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا