zoomit

کیوسک گیمینگ کولر مستر با سیستم صوتی فراگیر در دو نسخه با نمایشگر تکی و نمایشگر سه‌گانه معرفی شد

کیوسک گیمینگ کولر مستر با سیستم صوتی فراگیر در دو نسخه با نمایشگر تکی و نمایشگر سه‌گانه معرفی شد

Orb X کولر مستر به‌نحوی طراحی شده است که تجربه‌ی فراگیر صوتی و تصویری به کاربران ارائه دهد. البته این محصول شما را به‌طور کامل محصور نمی‌کند اما هنگامی‌که روی صندلی چرمی آن بنشینید تکیه‌گاهی کاملاً قابل‌تنظیمی دارد و حتی می‌توان بخش پشتی کمر خود را مطابق نیازتان سفارشی‌سازی کنید. این دستگاه همچنین بخشی برای تیکه‌گاه پا دارد. نمایشگر خمیده‌ی این گیمینگ پاد نیز به‌بهترین شکل به‌طور مستقیم جلوی چشمان شما قرار خواهد گرفت تا هنگام کار، کم‌ترین حواس‌پرتی را داشته باشید.

Cooler master Orb X

به گزارش Gizmodo، کولر مستر Orb X را در دونسخه با نمایشگرهای متفاوت عرضه خواهد کرد. مدل اول از مانیتور تکی ۳۴ اینچی بهره می‌برد درحالی‌که نسخه‌ی دوم به سه صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی با زاویه‌ی روبه‌داخل مجهز شده است. به‌نظر می‌رسد مدل اول برای افرادی که قصد انجام کار با این سیستم را دارند طراحی شده و مدل دوم بیشتر گیمرها را مدنظر قرار داده است.

Orb X هر چیزی که برای ساعت‌ها کار یا بازی بی‌وقفه نیاز دارید را ارائه می‌دهد. این محصول به سیستم صوتی فراگیر داخلی مجهز شده است که شامل یک‌جفت بلندگوی دو اینچی، یک جفت توییتر دو اینچی و یک ساب‌ووفر پنج اینچی می‌شود. این سیستم همچنین مجموعه‌ای از درگاه‌های ارتباطی مثل USB-A و USB-C دراختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های پد گیمینگ همه‌منطوره می‌توان به سیستم نورپردازی جذاب LED آن اشاره کرد.

Cooler master Orb X

مقاله‌ی مرتبط:

  • مانیتورهای گیمینگ جدید کولر مستر با فناوری کوانتوم دات و نمایشگر مینی LED رونمایی شدند
  • کولرمستر از مانیتورهای گیمینگ خمیده با پوشش ۹۸ درصدی دامنه رنگی DCI-P3 رونمایی کرد

اگرچه کولر مستر هنوز اعلام نکرده است که اتاقک بازی Orb X دقیقاً چه‌زمانی عرضه خواهد شد یا قیمت آن (بدون درنظر گرفتن کیس اصلی) چقدر خواهد بود. اما به‌نظر می‌رسد امکان ثبت‌نام در فهرست انتظار برای خرید آن وجود دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا