zoomit

چگونه تاچ گوشی را غیر فعال کنیم؟

چگونه تاچ گوشی را غیر فعال کنیم؟

با انجام مراحل فوق، تاچ گوشی اپل غیرفعال می‌شود. برای بازگشت به حالت عادی باید سه‌بار دکمه‌ی Home یا پاور کنار گوشی را فشار دهید، Passcode را وارد و End را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Touch Lock برای قفل کردن تاچ گوشی اندروید

یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای قفل کردن تاچ گوشی در هنگام تماشای محتوای یوتیوب، Touch Lock – Screen lock است. این اپلیکیشن در بخش نوتیفیکیشن‌ها یا به‌صورت دکمه‌ای روی صفحه‌ در هنگام نمایش ویدیو ظاهر می‌شود. کاربر با دو بار زدن روی آیکون می‌تواند قفل صفحه را فعال یا غیرفعال کند.

اپلیکیشن Touch Lock ابتدا از کاربر درخواست می‌کند که یک الگوی قفل تنظیمات را انتخاب و تأیید کند. بعد از آن برای قرارگرفتن روی همه‌ی اپلیکیشن‌ها (Allow display over other apps) کسب اجازه می‌کند.

در مرحله‌ی بعد می‌توانید به‌صورت دستی، اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهید قفل لمس گوشی را از طریق Touch Lock برای آن‌ها انجام دهید انتخاب کنید. اگر این گزینه را به خودکار (Auto) تغییر دهید، همه‌ی اپلیکیشن‌های داخل گوشی به‌صورت اتوماتیک انتخاب خواهند شد.

غیر فعال کردن تاچ گوشی در یوتیوب

یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن یوتیوب برای پیشگیری از حواس‌پرتی در هنگام پخش ویدیو، قفل کردن تاچ گوشی است. برای استفاده از این ویژگی باید ابتدا وارد ویدئوی مورد نظر شده، سپس گزینه‌ی تنظیمات (چرخ‌دنده‌ی گوشه‌ی پایین ویدئو) را انتخاب و در نهایت گزینه‌ی قفل صفحه ( Lock screen) را فعال کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا