zoomit

چگونه از داغ شدن گوشی آیفون جلوگیری کنیم

چگونه از داغ شدن گوشی آیفون جلوگیری کنیم

هنگامی‌که آیفون بیش‌ازحد داغ شود، تعدادی هشدار مشاهده خواهید کرد. در این شرایط با لمس گوشی احساس گرما می‌کنید اما گاهی‌اوقات سرعت آن نیز کاهش می‌یابد یا در عملکرد برخی برنامه‌ها مثل دوربین اختلال ایجاد می‌شود.

اگر گرمای آیفون بیش‌ازحد باشد حتی شاید نمایشگر دستگاه، هشدار جدی درمورد دما ارائه دهد. با مشاهده‌ی این هشدار تا زمانی‌که دستگاه بار دیگر خنک شود فقط می‌توان تماس‌های اضطراری برقرار کرد.

گرما برای آیفون خوب نیست و اگر برای مدت طولانی در چنین شرایطی به‌سر ببرد، احتمال آسیب‌ به قطعات داخلی و به‌خصوص باتری و پردازنده نیز وجود دارد. در ادامه راهکارهایی برای جلوگیری از داغ‌شدن بیش‌ازحد آیفون ارائه می‌دهیم.

چرا آیفون داغ می‌شود؟

اگر هوای بیرون گرم باشد و آیفون خود را زیر نور مستقیم خورشید یا داخل ماشین بگذارید به‌احتمال زیاد داغ خواهد شد.

اگر برنامه‌ی زیادی روی آیفون نصب و آن‌ها را هم‌زمان اجرا می‌کنید، امکان داغ شدن دستگاه وجود دارد. عملکردهای دیگری مثل بازی سنگین، پخش ویدیوهای باکیفیت یا استفاده از GPS به‌مدت طولانی نیز می‌تواند به داغ‌شدن آیفون کمک کند.

چگونه از داغ‌شدن بیش‌ازحد آیفون جلوگیری کنیم؟

وقتی متوجه می‌شوید آیفون‌ شما خیلی داغ شده، سریع‌ بودن، بهترین راه برای جلوگیری از واردآمدن آسیب به اجزای داخلی دستگاه است. در ادامه به دلایل داغ شدن گوشی آیفون می‌پردازیم.

۱. همه‌ی برنامه‌ها را ببندید

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا