zoomit

پیکسل ۷a گوگل احتمالاً از استاندارد بلوتوث LE Audio پشتیبانی خواهد کرد

پیکسل ۷a گوگل احتمالاً از استاندارد بلوتوث LE Audio پشتیبانی خواهد کرد

گزارش جدیدی که درمورد پیکسل ۷a منتشر شده است، بیشتر حول محور استاندارد بلوتوث LE Audio می‌چرخد؛ فناوری جالبی که نوید کیفیت صدای بهتر، مصرف بهینه‌تر انرژی و امکان پخش صدا از از منبع روی چند دستگاه را می‌دهد. این در حالی است که اندروید ۱۳ به‌عنوان جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایلی گوگل از این استاندارد پشتیبانی می‌کند.

برای استفاده از مزایای بلوتوث LE، گوشی و هدفون شما باید از آن پشتیبانی کنند و حتی در شرایطی که برخی از هدفون‌های ۲۰۲۲ از کدک‌های مدرن‌تر مثل aptX HD کوالکام پشتیبانی می‌کنند، تا زمانی‌که گوشی هوشمند شما نتواند آن را مدیریت کند، قادر به بهره گرفتن از مزیت‌های این تکنولوژی نخواهید بود.

به گزارش فون‌آرنا، پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو و همچنین پیکسل ۷a که هنوز معرفی نشده است، از بلوتوث LE Audio پشتیبانی خواهند کرد. براساس اظهارات برخی کارمندان گوگل در پلتفرم همکاری‌ کد Gerrit، دو گوشی این شرکت که با کد p23a و p22 شناخته می‌شوند، از تنظیمات بلوتوث LE بهره خواهند برد.

پیکسل 7a - پشتیبانی از بلوتوث LE Audio

مقاله‌ی مرتبط:

  • پتنت Pixel Notepad منتشر شد؛ گوشی تاشو گوگل به گلکسی زد فولد سامسونگ شباهت دارد
  • پیکسل گوگل با رشد ۲۳۰ درصدی در آمریکا به جایگاه اپل و سامسونگ چشم دوخته است

ازآنجاکه کد‌نام نسل بعدی پیکسل هنوز مشخص نیست، نمی‌توان با اطمینان درمورد کیفیت صوتی بلوتوثی آن‌ها نظر داد و بنابراین درحال‌حاضر براساس قابلیت‌های اندروید ۱۳ انتظار می‌رود این گوشی‌ها، کیفیت بالاتری هنگام پخش صوتی بلوتوثی ارائه دهند.

به‌طور خلاصه، سری پیکسل ۷ و همچنین پیکسل ۷a احتمالاً با پشتیبانی از بلوتوث LE Audio روانه‌ی بازار خواهند شد و به‌همین دلیل در مقایسه با سری پیکسل ۶، کیفیت صوتی بهتری ارائه خواهند داد. طبق گزارش فوق، ممکن است پشتیبانی از این استاندارد به نسل دوم تراشه‌ی تنسور بستگی داشته باشد.

ازآنجاکه بلوتوث LE Audio، استاندارد نسبتاً جدیدی محسوب می‌شود، غیر از علاقه‌مندان به صدا، احتمالاً بیشتر کاربران به این ویژگی اهمیت زیادی نخواهند داد. شایان‌ ذکر است سامسونگ هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ پرو را با پشتیبانی از بلوتوث LE Aduio معرفی کرد اما استاندارد جدید، اواخر امسال روی این محصول فعال خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا