zoomit

پوکو M4 Pro 5G در تاریخ ۱۸ آبان رسما معرفی خواهد شد

مدتی است گزارش‌های مختلفی از گوشی هوشمند آینده‌ی پوکو M4 Pro 5G منتشر می‌شود و این شرکت قصد دارد آن را به‌عنوان جانشین پوکو M3 Pro 5G که در ماه می ۲۰۲۱ معرفی شد، عرضه کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، امروز این شرکت تأیید کرد که گوشی هوشمند پوکو M4 Pro 5G در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۰)، ساعت ۱۷:۳۰ در جریان رویدادی به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

پوکو با شعار «سرگرمی خود را تقویت کنید» به گوشی هوشمند آینده‌اش اشاره کرد؛ اما جزئیات بیشتری درباره‌ی مشخصات یا ویژگی‌های مربوط به آن ارائه نداده است. انتظار می‌رود با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه، برخی از ویژگی‌های این گوشی را به‌اشتراک بگذارد.

پوکو M4 Pro 5G اخیرا با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۱۶AC در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد که در آن حرف C به‌معنای چینی‌بودن دستگاه است. فهرست مذکور نشان داد که این دستگاه نام رمز MT6833P دارد که احتمالا تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۹ مدیاتک خواهد بود. با‌این‌حال، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این تراشه از نوع دایمنسیتی ۷۰۰ است. افزون‌براین طبق فهرست، دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود؛ اما انتظار می‌رود که با چند نوع حافظه عرضه شود.

در بخش نرم‌افزار، این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به‌همراه پوسته‌ی رابط کاربری سفارشی MIUI خود شرکت با لانچر POCO استفاده می‌کند.

در بخش اتصال، شبکه‌ی ارتباطی ۵G NR همراه با پشتیبانی از GSM، WCDMA ،LTE، وای فای ۵ گیگاهرتزی، بلوتوث، NFC ،GNSS و FM ارائه خواهد شد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این گوشی پوکو از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

از طرفی دیگر، احتمالا این گوشی نسخه‌ی جدیدی از گوشی هوشمند ردمی خواهد بود. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد پوکو M4 Pro 5G همان ردمی نوت ۱۱ است که نام تجاری آن تغییر پیدا کرده است.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی پوکو M4 Pro 5G چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا