zoomit

پوستر تبلیغاتی X30 Max، طراحی بخش جلویی این دستگاه را فاش کرد

اوایل روز ۲۲ اکتبر، آنر به‌طور رسمی تاریخ عرضه گوشی‌های هوشمند آینده X30 Max و X30i خود را اعلام کرد. در حال حاضر، این شرکت همچنین یک پوستر تبلیغاتی جدید برای X30 Max به اشتراک گذاشته است که طراحی جلوی آن را نشان می‌دهد.

به گزارش گیزموچاینا، با نگاهی به آخرین پوستر تبلیغاتی، می‌بینیم که X30 Max آنر دارای ناچ قطره‌ای در صفحه‌نمایش خود است. پیش‌تر نیز تصویری از این دستگاه فاش شده بود که ناچ قطره‌ای را به نمایش می‌گذاشت. این شرکت قصد دارد X30 Max و X30i را در اواخر این ماه یعنی ۲۵ اکتبر عرضه کند، همچنین Playital Vitality Edition نیز در همان تاریخ رونمایی می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

گوشی هوشمند جدید آنر X30 max

حال ببینیم X30 Max چه مشخصاتی دارد. این دستگاه دارای نمایشگر LCD عریض ۷٫۰۹ اینچی با رزولوشن Full HD+ است. در جلو، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در عقب یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. همچنین تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک این دستگاه توسط ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در نهایت نیز باید گفت یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، که از شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند، درون این دستگاه قرار گرفته است.

شما همراهان نیوزلن درباره گوشی هوشمند جدید آنر چه فکر می‌کنید؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا