zoomit

پروژه خودرو برقی اپل در وضعیت جالبی به سر نمی‌برد

پروژه خودرو برقی اپل در وضعیت جالبی به سر نمی‌برد

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر خوش‌سابقه، در پست جدیدی می‌گوید افشای جزئیات خودرو برقی اپل در ماه‌های اخیر به کمترین حد رسیده است و این موضوع احتمالاً نشان می‌دهد که توسعه‌ی Apple Car به‌صورت همه‌جانبه پیش نمی‌رود.

به گفته‌ی مینگ‌چی کوئو، اپل در صورت تصاحب‌نکردن برندهای حوزه‌ی خودرو احتمالاً نمی‌تواند «در سال‌های آینده» تولید انبوه محصول جدیدش را شروع کند.

شایعه‌های مربوط‌به اپل کار، در سال ۲۰۲۳ بسیار کمتر از حد انتظار بوده است. برخی از افشاگران می‌گویند مدیران اپل بر سر استراتژی تولید این خودرو اتفاق‌نظر ندارند و مشخص نیست که اپل کار در چه مسیری قرار خواهد گرفت.

پیش‌تر گفته شده بود که خودرو برقی اپل در سال ۲۰۲۵ رونمایی می‌شود و یک سال بعد به دست مشتریان می‌رسد؛ اما اکنون در فاصله‌ی چند ماه مانده به آغاز سال ۲۰۲۴، بعید است که اپل بتواند اولین خودرویش را در سال ۲۰۲۶ عرضه کند.

اپل در حال حاضر بسیاری از مهندسانش را روی ویژن پرو متمرکز کرده است. این هدست واقعیت ترکیبی، اولین محصول کاملاً جدید اپل در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

سال گذشته گفته شد اپل در ابتدا می‌خواسته خودرویی کاملاً خودران بسازد، اما پس از آزمایش‌های دقیق متوجه شده است که فعلاً امکان ساخت چنین خودرویی وجود ندارد. اپل در پی تولید خودرو بدون فرمان و پدال بود. برخی افشاگران گفته‌اند که قیمت خودرو اپل مرز ۱۰۰٬۰۰۰ دلار را رد می‌کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا