zoomit

پخش زنده از دوربین‌های تسلا، با جدیدترین به‌روزرسانی Sentry

تسلا یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده خودرو است که تاکنون امکانات متعددی را در اختیار خریدارانش قرار داده و همیشه سعی در بهتر شدن داشته است. حالت Sentry تسلا، قابلیتی است که از دوربین‌های خودرو به عنوان سیستم نظارتی برای دستگیری دزدان و خرابکاران احتمالی استفاده می‌کند. براساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده، اکنون این سیستم ارتقا یافته و می‌تواند به صاحبان خودروهای این شرکت اجازه دهد تصویر زنده ضبط شده توسط دوربین‌ها را تماشا کنند.

به گزارش ورج، ویژگی «Sentry Mode Live Camera Access» با به‌روزرسانی نرم‌افزاری ۲۰۲۱.۳۶.۸ تسلا در دسترس کاربران قرار میگیرد، اما به نظر می‌رسد هم‌اکنون فقط با سیستم‌عامل iOS کار می‌کند و هنوز خبری از نسخه اندروید آن منتشر نشده است.

تسلا با انتشار یادداشتی این ویژگی جدید را اینگونه توضیح می‌دهد:

اکنون می‌توانید از راه دور اطراف خودروی خود را هنگام پارک بودن آن مشاهده و ایمنی محیط را قبل از بازگشت به ماشین تأیید کنید.

این یک ارتقاء قابل توجه برای ویژگی Sentry Mode وسیله نقلیه است که در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار راه‌اندازی شد. این قابلیت تاکنون ویدئوهای مربوط به خودرو را به‌صورت محلی ذخیره می‌کرد که برای ثبت حوادث و تصادف‌ها بسیار عالی است، اما تاکنون توانایی نشان دادن وضع فعلی وسیله نقلیه را نداشت که با به‌روزرسانی جدید این کار را نیز می‌تواند انجام دهد. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت در توییتی می‌افزاید که این ویژگی همچنین به مالکان اجازه می‌دهد در صورت فعال بودن این قابلیت، از راه دور از طریق بلندگوی خودرو صحبت کنند.

پخش زنده حالت Sentry تسلا

این ویژگی با اشتراک Premium Connectivity تسلا همراه است که پس از یک دوره آزمایشی رایگان اولیه، ماهیانه ۱۰ دلار هزینه دارد (در حال حاضر ۳۰ روز برای خرید مدل ۳ و Y و یک سال با مدل S و X). از دیگر ویژگی‌های قابلیت اتصال Premium می‌توان به دسترسی به خدمات پخش ویدئو و موسیقی از طریق مرکز اطلاعات سرگرمی خودرو و همچنین ویژگی‌های دیگری مانند نمایش زنده ترافیک اشاره کرد.

طبق یادداشت‌های تسلا درباره این قابلیت، فیلم‌های پخش‌شده از خودرو به صورت اند-تو-اند رمزگذاری شده است، به این معنی که فقط شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. تنها باید مراقب افزایش تخلیه باتری خودرو بود زیرا صاحبان تسلا گزارش داده‌اند که هنگام استفاده از حالت Sentry باتری می‌تواند سریع‌تر کاهش یابد.

نظر شما همراهان نیوزلن درباره قابلیت پخش زنده دوربین خودروهای تسلا چیست؟ آیا به نظر شما این قابلیت مفیدی است؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا