zoomit

پازل ستاپ، مرکز تخصصی معماری و دکوراسیون اداری

پازل ستاپ، مرکز تخصصی معماری و دکوراسیون اداری

طراحی دقیق مبتنی بر اصول صحیح معماری کسب‌و‌کار و همچنین طراحی پارتیشن ها و میزهای مدولار کاری و سایر اجزای دکوراسیون و ملزومات اداری منجر به ایجاد محیطی جذاب برای کار وبالا رفتن راندمان پرسنل می‌شود.

چرا پازل ستاپ؟

در نگاه کلی می‌توان ادعا کرد پازل ستاپ متخصص‌ترین در پروژه های دکوراسیون و تجهیز اداری است. این برند مرغوب ترین، زیباترین و کاربردی‌ترین طرح‌ها و محصولات را با اقتصادی ترین قیمت ارائه می‌کند.

مزیت رقابتی پارتیشن اداری و فرنیچر اداری پازل ستاپ

در پازل ستاپ روند دقیق اجرای پروژه کاملاً برای ایجاد ارزش در کسب‌و‌کار مشتری است و در این راه ،کلیه امکانات، تجربه و تخصص تیم طراحی و اجرا بصورت دقیق به‌کار گرقته می‌شود تا طرح ارائه شده کاملاً بتواند علاوه بر رفع مشکلات معماری و دکوراسیون قبلی، ارزشی جدید در محیط ایجاد کند در پاسخ چرایی انتخاب پازل ستاپ علاوه بر رزومه چند ده ساله موفق این شرکت برای برندها و سازمان‌های بزرگ و کوچک، خاص بودن طرح‌های این گروه را نیز می‌توان عنوان کرد سبد محصولات پازل ستاپ کلیه نیازهای هر سازمان و شرکت بزرگ و کوچکی را به‌صورت کاملاً سفارشی و کاربردی ّبرآورده می‌کنند.

پازل ستاپ

از جمله خدمات پازل ستاپ

ارائه طرح‌های اداری بصورت دقیق و سه بعدی پس از نیازسنجی و تحقیقات میدانی ساخت انواع میزهای اداری اعم از میزهای مدیریت، کنفرانس و کارمندی کاملاً سفارشی و خاص اجرای پارتیشن بندی اداری بسیار زیبا و مدولار برای فضاهای اداری و صنعتی ارائه طرح‌های توسعه فضای کاری با بکارگیری از محصولات موجود قبلی و ارائه محصولات همگون با دکوراسیون قبلی و بهینه‌سازی دکوراسیون و اجزای محصولات موجود اعم از میزها و سایر فرنیچر اداری موجود…

محصولات پازل ستاپ

پارتیشن اداری مدرن، پارتیشن مدرن شیشه ای، انواع میزهای اداری و کنفرانس،تجهیزات اداری مدرن، فایلینگ و بایگانی،پرده های اداری، و بازسازی فضاهای اداری و تجاری و ایجاد بخش‌های لابراتوار و آزمایشگاهی و تخصصی در کارخانه‌جات و مراکز صنعتی و ایجاد دیوایدرها و پارتیشن های صنعتی و طراحی و ساخت میزهای تخصصی با کارکرد تخصصی و ایجاد کیلین روم و تحقیق و عیب‌یابی مشکلات معماری کسب‌و‌کار و ارائه راه‌حل و رفع آن.

پازل ستاپ

گارانتی محصولات پازل ستاپ ۱۵ سال و خدمات مادام العمر است

انتخاب متریال در گروه پازل ستاپ با وسواس بسیار صورت میگیرد تا محصول ارائه شده در بالاترین سطح کیفی ارائه شود چراکه ما محصولات را تا ۱۵ سال بدون قید و شرط گارانتی می‌دهیم.

www.puzzlesetup.com

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا