zoomit

ویوو X Fold Plus احتمالاً با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد

ویوو X Fold Plus احتمالاً با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد

شرکت ویوو در آوریل گذشته، اولین گوشی تاشو خود موسوم به X Fold را معرفی کرد که البته فقط در بازار چین عرضه شد. اکنون مدل جدید این محصول با نام X Fold Plus در وب‌سایت TENAA رؤیت شده است که نشان می‌دهد به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که ویوو احتمالاً این مدل را در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد کرد.

به گزارش فون‌آرنا، X Fold Plus ویوو از زبان طراحی شبیه به نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد از صفحه‌نمایش بیرونی ۶٫۵۳ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس (۱۰۸۰p) بهره خواهد برد. علاوه‌براین انتظار می‌رود این گوشی به نمایشگر داخلی ۸٫۰۳ اینچی مجهز شود. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در هر دونمایشگر و تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 اشاره کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی تاشدنی X Fold S ویوو برای رقابت با گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ ماه آینده معرفی می‌شود
  • گوشی پرچم‌دار بعدی ویوو احتمالاً با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰۰ وات عرضه خواهد شد

گفته می‌شود ویوو از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین اصلی نسل بعدی گوشی تاشو خود استفاده خواهد کرد. X Fold Plus همچنین به دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین سلفی تعبیه‌شده در بریدگی بالای نمایشگر داخلی این محصول نیز ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و علاوه‌براین یک دوربین سلفی ۱۶ یا ۳۲ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش بیرونی آن تعبیه خواهد شد. تصاویر TENAA نشان می‌دهد جزیره‌ی دوربین پشتی این گوشی از طرح دایره‌ای بهره خواهد برد که نام برند زایس (Zeiss) و فلش LED نیز در این بخش به چشم می‌خورد.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از TENAA، ویوو X Fold Plus از باتری ۴۶۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ استفاده خواهد کرد. این محصول با توجه به بازاری که در آنجا به‌فروش خواهد رسید به رابط کاربری Origin OS Ocean یا Funtouch OS 12 مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود به‌زودی سایر مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه‌ی X Fold Plus ویوو دردسترس قرار گیرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا