zoomit

ویدئوهای تبلیغاتی سونی برای اکسپریا ۵ مارک ۴، به قابلیت‌های کلیدی این گوشی اشاره دارد

ویدئوهای تبلیغاتی سونی برای اکسپریا ۵ مارک ۴، به قابلیت‌های کلیدی این گوشی اشاره دارد

گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۵ مارک ۴ اواخر ماه جاری دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت و بنابراین درحال‌حاضر فقط می‌توانیم با توجه به ویدئوهای تبلیغاتی این پرچم‌دار کوچک، درمورد قابلیت‌های آن صحبت کنیم. اکنون سونی دو ویدئو جدید برای این دستگاه منتشر کرده است تا ویژگی‌های مهم آن را نشان دهد.

اولین ویدئو سونی برای اکسپریا ۵ مارک ۴، به مواردی مثل موسیقی، بازی و فیلم اشاره دارد که روی گوشی‌های بزرگ باعث کاهش عمر باتری می‌شوند.

تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

  • ساندبار ۳.۱ کاناله HT-A3000 سونی با پشتیبانی از Dolby Atmos رونمایی شد
  • سونی در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بازی‌های خود روی گوشی‌های هوشمند است

ویدئو دوم نیز تقریباً یک دقیقه‌ است و رویکرد مستقیم‌تری دارد. این آگهی همه‌ی ویژگی‌های برجسته‌ی اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال در این کلیپ به دوربین سه‌گانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی این دستگاه اشاره می‌شود که امکان ضبط ویدئو با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه را روی هر سه دوربین، دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

قابلیت‌های دیگری مثل کلید شاتر، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از درگاه microSD نیز ازجمله ویژگی‌های دیگری است که سونی در ویدئوهای تبلیغاتی اکسپریا ۵ مارک ۴ به آن‌ها اشاره دارد. علاوه‌براین، شرکت ژاپنی موفق شده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در بدنه‌ی نسبتاً کوچک این پرچم‌دار استفاده کند.

تماشا در آپارات

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا