zoomit

وکلای توییتر: دلیل ایلان ماسک برای خروج از معامله خرید این پلتفرم، جنگ جهانی سوم است

وکلای توییتر: دلیل ایلان ماسک برای خروج از معامله خرید این پلتفرم، جنگ جهانی سوم است

شکایت مطرح‌شده ازطرف رئیس سابق امنیت توییتر باعث پیچیده‌تر شدن نبرد حقوقی میان این شرکت با ایلان‌ ماسک شده است. وکلای مدافع ماسک و توییتر روز سه‌شنبه در دادگاه برای برگزاری یک جلسه، ملاقات کردند که این مورد نشان می‌دهد آیا ادعاهای پیتر ماج زاتکو می‌تواند به پرونده‌ی حقوقی مدیرعامل تسلا اضافه شود تا تعهد ۴۴ میلیارد دلاری وی را برای خرید توییتر ازمیان بردارد یا خیر.

شایان‌ذکر است برای اولین‌بار در این جلسه، هر نماینده‌ی توییتر به‌طور علنی به شکایت زاتکو پرداخت. درحالی‌که دو هفته از انتشار عمومی ادعاهای رئیس سابق امنیت توییتر می‌گذرد، این شرکت تقریباً درمورد اصل اظهارات او، سکوت اختیار کرده است.

به گزارش انگجت، وکلای توییتر درطول جلسه، زاتکو را به‌عنوان یک کارمند ناراضی معرفی و اعلام کردند که هدف او، تخریب شرکت است. آن‌ها زاتکو را به طرح شکایت ساختاریافته برای برهم‌زدن معامله فروش آن به ایلان ماسک متهم کردند. وکلای توییتر همچنین به این ادعا که اقدامات امنیتی ضعیف این پلتفرم می‌تواند به امنیت ملی آسیب رسانده باشد، پاسخ ندادند.

وکلای توییتر می‌گویند که ماسک قبل از اینکه شکایت زاتکو علنی شود، به‌دنبال دلایلی برای خروج از معامله‌ی خرید این شبکه‌ی اجتماعی بود. وکیل این پلتفرم از پیامکی که ثرتمندترین مرد جهان درمورد مورگان استنلی برای بانکدار خود ارسال کرده بود، نقل کرد:

بیایید فقط چند روز سرعت خود را کم کنیم… اگر وارد جنگ جهانی سوم شویم، خرید توییتر منطقی نخواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • توییتر تا چند هفته دیگر قابلیت ویرایش توییت را دردسترس قرار می‌دهد
  • ایلان ماسک خواستار تأخیر در برگزاری جلسه دادگاه با توییتر شد

ظاهراً ماسک به همین دلیل تضمیم گرفته است تا از معامله‌ی خرید توییتر، کناره‌گیری کند و بنابراین به‌نظر می‌رسد دلایل وی مبنی‌بر تعداد نادرست بات‌های این شبکه‌ی اجتماعی و همچنین اظهارات زاتکو، همگی بهانه هستند.

ازطرف دیگر، وکلای ماسک، اعتبار زاتکو را به‌عنوان مدیر اجرایی که زمانی ازطرف یکی از مقام‌های دولتی ایالات متحده پیشنهاد شده است، توصیف کردند. آن‌ها می‌گوید ماسک هیچ ارتباطی با شکایت زاتکو ندارد و توییتر به‌طور عمدی، اطلاعات مخرب را پنهان کرده است. هنوز نمی‌دانیم آیا اظهارات رئیس سابق امنیت توییتر برای تحت‌تأثیر قراردادن قاضی پرونده کافی است یا خیر.

وکیل ماسک با اشاره به شکایت مطرح‌شده ازطرف زاتکو گفت:

چرا با این مورد را با دقت شناسایی نکردیم؟‌ زیرا توییتر سعی در پنهان کردن آن داشت.

وکلای ماسک تمایل دارند دادگاه اکتبر را به‌تعویق بیندازند. آن‌ها جلسه‌ی اخیر را که حدود سه ساعت طول کشید، با این استدلال که آن‌ها مسئول ایجاد هرج‌ومرج و تأخیر نیستند، به‌پایان رساندند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا