zoomit

وان پلاس ۱۰T با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۶٫۷ اینچی معرفی شد

وان پلاس ۱۰T با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۶٫۷ اینچی معرفی شد

وان پلاس قدرتمندترین گوشی خود با نام وان‌پلاس ۱۰ تی را رونمایی کرد. شرکت مذکور استراتژی عرضه‌ی محصولات خود را برای سال جاری تغییر داده است و گوشی‌ هوشمند غیرپرو را در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

پنل پشتی وان پلاس ۱۰ تی در دو رنگ مشکی و سبز

حال بیاید درباره‌ی مشخصات محصول جدید وان‌پلاس صحبت کنیم. وان‌پلاس ۱۰ تی به نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۹۰ در ۲۴۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیتی مجهز است.

به‌گزارش GSMArena، تراشه‌ی وان‌پلاس ۱۰ تی درمقایسه‌با ۱۰ پرو ارتقا یافته و این دستگاه به Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است. در بازار آمریکا، تراشه‌ی گوشی هوشمند مذکور با ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 همراهی می‌شود؛ درحالی‌که در هند نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن دردسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده‌ی سه‌بعدی جدیدی با بزرگ‌ترین محفظه‌ی بخار موجود در تمام تلفن‌های وان‌پلاس برخوردار است.

خنک ننده باتری سه بعدی وان پلاس ۱۰ تی

مقاله‌ی مرتبط:

  • تماشا کنید: جعبه‌گشایی وان‌پلاس ۱۰T پیش از رونمایی رسمی

وان‌پلاس برای اینکه بتواند قیمت ۱۰ تی را ارزان نگه دارد، سخت‌افزار دوربین را ضعیف‌تر از ۱۰ پرو انتخاب کرده است. لنز اولتراواید پیشرفته و تله‌فوتو با زوم سه‌برابری با دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو جایگزین شده‌اند. خوشبختانه حسگر اصلی IMX766 سونی در گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس نیز دیده می‌شود.

انرژی لازم برای کار با وان‌پلاس ۱۰ تی را باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵۰ واتی SuperVOOC تأمین می‌کند. همچنین، شرکت سازنده «Battery Health Engine» را معرفی می‌کند که به‌میزان درخورتوجهی فرسودگی باتری را کاهش می‌دهد. باتری دستگاه مذکور پس از ۱,۶۰۰ دوره‌ی شارژ، ۸۰ درصد ظرفیتش را حفظ خواهد کرد.

وان پلاس ۱۰ تی در رنگ مشکی و سبز

گوشی هوشمند OnePlus 10T در رنگ‌های مشکی و سبز فروخته خواهد شد. ناگفته نماند پیش‌سفارش‌های اروپا از امروز و ارسال محصولات از ۲۵ آگوست آغاز می‌شود. قیمت مدل پایه این گوشی هوشمند مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم ۶۹۹ یورو (۶۲۹ پوند) و قیمت نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۷۹۹ یورو (۷۲۹ پوند) است. در ایالات متحده آمریکا، قیمت مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی OnePlus 10T از ۶۴۹ دلار شروع می‌شود و نسخه‌ی ارتقایافته‌ی آن به ۷۴۹ دلار می‌رسد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا