zoomit

هواوی میت ۵۰E با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین XMAGE رونمایی شد

هواوی میت ۵۰E با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین XMAGE رونمایی شد

هواوی ساعاتی پس از رونمایی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ آر اس پورشه دیزاین در رویدادی آنلاین، در سکوت خبری از گوشی میت ۵۰E نیز پرده‌برداری کرد. میت ۵۰E ضعیف‌ترین گوشی در خانواده‌ی میت ۵۰ محسوب می‌شود و به دلیل قیمت کمتر، درمقایسه‌با سایر دستگاه‌ها سخت‌افزار ضعیف‌تری دارد.

براساس گزارش GSMArena، گوشی میت ۵۰ ای هواوی از همان نمایشگر ۹۰ هرتز ۶٫۷ اینچ OLED که در مدل استاندارد استفاده شده است بهره می‌گیرد، اما به‌جای پردازنده‌ی پرقدرت Snapdragon 8+ Gen 1 به پردازنده‌ی Snapdragon 778G مجهز است. این گوشی نیز مثل سایر گوشی‌های سری میت ۵۰ از شبکه‌ی ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

میت ۵۰E در قوی‌ترین کانفیگ ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد و از کارت حافظه‌ی نانو هم پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر گوشی هواوی میت 50E در دست

در پنل پشتی هواوی میت ۵۰E از دوربین اصلی XMAGE با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر استفاده شده است. این دوربین به کاربران امکان می‌دهد دیافراگم را در بین ۱۰ حالت مختلف از f/1.4 تا f/4 تغییر دهند. هواوی میت ۵۰E همچنین مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض f/2.2 است. پنل جلویی میت ۵۰E دارای یک حفره برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض است.

میت ۵۰E هواوی از باتری ۴٬۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات را دارد. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و ارغوانی دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت پایه‌ی گوشی هواوی میت ۵۰E برابربا ۳٬۹۹۹ یوان (۵۷۵ دلار) است. این کانفیگ ۱۲۸ گیگابایت حافظه دارد. هواوی گوشی میت ۵۰E را ماه آینده‌ی میلادی با سیستم‌عامل هارمونی ۳ در بازار چین عرضه می‌کند.

رنگ بندی گوشی هواوی میت 50E با نمایشگر

مقاله‌های مرتبط:

  • میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو معرفی شدند
  • گوشی اسپرت Mate 50 RS هواوی و پورشه دیزاین رونمایی شد

گوشی‌های سری میت ۵۰ از سیستم ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند. براساس اعلام هواوی، گوشی‌های سری میت ۵۰ برای دسترسی به سیستم ارتباط ماهواره‌ای سراغ پروتکل Beidou Satellite Message 3 می‌روند. به‌لطف این سیستم،‌ کاربر می‌تواند بدون نیاز به شبکه‌ی سلولار، پیام و لوکیشن برای بقیه بفرستد بااین‌حال امکان دریافت پیام از بقیه وجود ندارد. هواوی می‌گوید کاربران با اپلیکیشن Changlian به ماهواره متصل می‌شوند.

گوشی‌های جدید هواوی همچنین دارای حالت اضطراری باتری هستند تا کاربر بتواند برای مدت‌زمان بیشتری از دستگاه استفاده کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا