zoomit

هواوی به بازار گوشی‌های میان‌رده ۵G برمی‌گردد

هواوی به بازار گوشی‌های میان‌رده ۵G برمی‌گردد

خبرگزاری رویترز به‌نقل از منابع محلی در چین می‌نویسد هواوی در ماه اکتبر (مهر و آبان) یا نوامبر (آبان و آذر) گوشی میان‌رده‌ی ۵G در قالب خانواده‌ی Nova رونمایی می‌کند.

بازگشت احتمالی هواوی به بازار گوشی‌های میان‌رده‌ی ۵G نشان می‌دهد که این شرکت توانسته است تا حد زیادی تحریم‌های ایالات متحده را بی‌اثر کند. محصول جدید هواوی ممکن است برای چینی‌ها در بین بهترین گوشی های میان رده بازار قرار بگیرد.

هواوی از سال ۲۰۱۹ وارد فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا شده است تا دسترسی‌اش به زنجیره‌ی تأمین قطع شود. هواوی در سال‌های نه‌چندان دور به برترین برند بازار موبایل تبدیل شد؛ اما اکنون جایگاه بسیار کم‌رنگی در صنعت دارد.

هواوی با رونمایی گوشی ۵G میت ۶۰ پرو بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است. تحلیلگران می‌گویند پردازنده‌ی این گوشی مبتنی‌بر لیتوگرافی هفت نانومتری است و در چین ساخته شده. قیمت CPU موردبحث نسبتاً بالا است، اما قیمت گوشی هواوی میت ۶۰ پرو از قیمت گوشی پرچمدار اکثر برندهای دیگر کمتر است.

جدیدترین گوشی سری نوا که با تراشه‌ی ۴G معرفی شد، با قیمت ۲٬۴۰۰ یوان (۳۲۹ دلار) دردسترس کاربران چینی قرار گرفت. ممکن است قیمت گوشی ۵G جدید هواوی کمی بیشتر باشد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا