zoomit

هدفون بی‌سیم فیت پرو احتمالا با تراشه صوتی H1 اپل در ماه نوامبر عرضه خواهد شد

به گزارش اپل‌اینسایدر، جدیدترین هدفون‌های کاملا بی‌سیم برند بیتس (متعلق به اپل)، Beats Fit Pro نامیده خواهد شد و از قرار معلوم، دارای طراحی مشابه هدفون استودیو بادز خواهد بود که به‌تازگی عرضه شده است. گفته می‌شود بیتس فیت پرو دارای یک زائده قلاب‌مانند در انتهای نام تجاری بیتس برای تثبیت بهتر در هنگام تمرینات است. هدفون یادشده برای پردازش‌های صوتی، اتصال سریع و کنترل فرامین دستیار هوشمند سیری از تراشه H1 اپل بهره خواهد گرفت. در این گزارش آمده است که فیت پرو از قابلیت حذف نویز فعال و Adaptive EQ پشتیبانی می‌کند و در حالت‌های یادشده، به ترتیب ۶ و ۷ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد.

حذف نویز فعال (ANC) با بهره‌گیری از شتاب‌سنج داخلی، می‌تواند به تشخیص و کاهش نویزهای محیطی کمک شایانی کند و درواقع، تکنیکی محسوب می‌شود که در سایر هدفون‌های بالارده اپل نیز به‌ کار گرفته شده است. همچنین ادعا می‌شود که Beats Fit Pro دارای یک کیس شارژ است که عمر مفید آن را تا ۲۷ الی ۳۰ ساعت افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود این دستگاه در اوایل ماه نوامبر به‌صورت مطبوعاتی معرفی شود و ظاهراً در رنگ‌های مشکی، خاکستری، صورتی و سفید عرضه خواهد شد.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، آخرین هدفون بی‌سیم برند بیتس، استودیو بادز است که چندی پیش با قیمت مناسب و مشخصات قابل قبول معرفی شد. از بسیاری جهات، استودیو بادز با قیمت کمتر کاملا می‌تواند با ایرپاد پرو رقابت کند. هدفون مذکور به لطف طراحی جدید کمی سبک‌تر از ایرپاد پرو است؛ درحالی‌که هنوز ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال (ANC) و حالت شفافیت صدا ارائه می‌دهد.

یکی از نقاط ضعف استودیو بادز به استفاده نکردن از تراشه صوتی H1 یا W1 بازمی‌گردد و به موجب آن، برخی ویژگی‌ها نظیر جفت شدن متقابل دستگاه‌های بی‌سیم که ایرپاد و برخی دیگر از هدفون‌های اپل و بیتس شامل می‌شوند، ارائه نمی‌دهد؛ بنابراین فیت پرو می‌تواند این مشکل را با استفاده از تراشه H1 اپل برطرف کند. اپل به‌تازگی سومین نسل ایرپاد استاندارد را معرفی کرده است. ایرپاد مذکور طرحی جدید مبتنی بر ایرپاد پرو، ارتقاء داخلی و بهبود شارژدهی ارائه می‌دهد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا