zoomit

هدفون ایسوس ROG Cetra با قابلیت اتصال بلوتوثی و سیمی و پشتیبانی از فناوری LossLess معرفی شد

هدفون ایسوس ROG Cetra با قابلیت اتصال بلوتوثی و سیمی و پشتیبانی از فناوری LossLess معرفی شد

ایسوس به‌تازگی گوشی‌های گیمینگ پرچم‌دار ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro را رونمایی کرده است. این شرکت هدفون بی‌سیم گیمینگ جدیدی نیز معرفی کرده است که علاوه‌بر حالت بلوتوث، می‌توان با استفاده از کابل موجود در جعبه، از آن‌ در حالت سیمی نیز استفاده کرد. استفاده از این کابل امکان بهره‌گرفتن از DAC چهارگانه را فراهم می‌کند و درنتیجه، کیفیت پخش صوت را افزایش خواهد داد.

این هدفون با نام ROG Cetra True Wireless Pro به بازار عرضه می‌شود و طراحی جذابش می‌تواند آن را برای همه‌ی افرادی به گزینه‌ای جذاب تبدیل کند که به‌دنبال راحتی استفاده و کیفیت بالای پخش صدا هستند. به‌گزارش DigitalTrends، هدفون ایسوس ROG Cetra از یک‌ جفت درایور ۱۰ میلی‌متری و پلتفرم Snapdragon Sound کوالکام و فناوری AptX LossLess بهره می‌برد.

این محصول امکان پخش صدای ۲۴ بیتی را دارد و از کیفیت CD با فرکانس ۹۶ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، درکنار هدفون NuraTrue Pro به‌ یکی از اولین هدفون‌هایی تبدیل می‌شود که چنین قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد. اگر این ویژگی‌ها هنوز برایتان کافی به‌نظر نمی‌رسد، می‌توانید با متصل‌کردن کابل USB-C به هدفون‌ جدید ایسوس، صدایی با کیفیت بهتر و بدون افت تجربه کنید.

هدفون گیمینگ ایسوس ROG Cetra

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی ROG Phone 6 Pro معرفی شد؛ ۱۸ گیگابایت رم، تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۱۶۵ هرتز
  • ماوس گیمینگ Chakram X ایسوس با سوییچ قابل‌تعویض و قیمت ۱۶۰ دلار معرفی شد

ایسوس مدعی شده است که اگر ROG Cetra را به ROG Phone 6 یا ROG Phone 6 Pro متصل کنید، نرخ تأخیر آن به ۴۵ میلی‌ثانیه کاهش می‌یابد که این ویژگی برای گیمرها بسیار جذاب است. در حالت اتصال سیمی، یک میکروفون حذف نویز به افزایش کیفیت صدای شما و کاهش صدای محیط کمک خواهد کرد. علاوه‌براین، در حالت اتصال بلوتوثی می‌توانید از قابلیت حذف‌نویز فعال (ANC) استفاده کنید. ایسوس چند حالت ویژه به این محصول اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به حالت مخصوص کاهش تأثیر صدای باد در محیط اشاره کرد.

از دیگر قابلیت‌های این هدفون کنترل‌های لمسی و دسترسی به دستیار‌های صوتی گوشی‌های هوشمند و گواهی IPX4 برای مقاومت دربرابر آب و تعریق است. ایسوس می‌گوید باتری ROG Cetra در‌صورت فعال‌نبودن ANC با هربار شارژ کامل ۷ ساعت دوام می‌آورد. با درنظر‌گرفتن باتری کیس این هدفون، عمر باتری آن در حالت اشاره‌شده به ۲۱ ساعت افزایش می‌یابد.

علاوه‌براین با فعال‌کردن ANC، عمر باتری این محصول به ۴٫۵ ساعت می‌رسد و اگر باتری کیس آن را نیز در نظر بگیریم، عمر باتری به ۱۳ ساعت خواهد رسید. گفتنی است کیس این هدفون گیمینگ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ، یک‌ونیم ساعت به عمر باتری این محصول اضافه خواهد کرد.

استفاده از برند ROG در نام هدفون Cetra جای شکی باقی نمی‌گذارد که این محصول مخصوص گیمرها طراحی شده است. البته فناوری‌های به‌کاررفته در این هدفون‌، باعث می‌شود توجه علاقه‌مندان به موسیقی نیز به آن جلب شود.

اگرچه ایسوس ROG Cetra را معرفی کرده است، تا این‌ لحظه جزئیاتی از قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصول دردسترس نیست. البته گفته شده است این هدفون جدید در ماه سپتامبر یا اکتبر به‌ بازار عرضه خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا