zoomit

نقصی دیگر در آیفون ۱۵ پرو مکس؛‌ این‌ بار سوختگی نمایشگر

نقصی دیگر در آیفون ۱۵ پرو مکس؛‌ این‌ بار سوختگی نمایشگر

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ اپل تاکنون با مشکلات مختلفی مثل داغی بیش‌ازحد بدنه، مشکل وای‌فای و حتی باد کردن باتری مواجه شده‌اند. در برخی مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، شاسی تیتانیومی رنگ ندارد و در برخی واحد‌ها نیز رنگ به‌طور یکنواخت اعمال نشده است. برخی دستگاه‌های سری آیفون ۱۵ پرو از نمایشگری بهره می‌برند که به‌طور کامل با لبه‌های آن هماهنگ نیست.

طبق اعلام افشاگری به‌نام Tarunvats33، مشکل سوختگی نمایشگر نیز به فهرست مشکلات قبلی پرچمدار ۲۰۲۳ اپل اضافه شده است. پدیده‌ی سوختگی نمایشگر زمانی رخ می‌دهد که تصویری برای مدت طولانی به‌طور ثابت روی نمایشگر باقی بماند. این مورد بیشتر در صفحه نمایش‌های OLED رخ می‌دهد و جالب اینکه حتی با خاموش بودن آیفون ۱۵ پرو مکس، سوختگی نمایشگر همچنان قابل مشاهده است.

افرادی که آیفون ۱۵ پرو مکس آن‌ها مشکل سوختگی نمایشگر دارد، گزارش‌هایی را در ردیت مطرح کرده‌اند. در این میان تصویری که یکی از دارندگان گوشی مذکور به‌اشتراک گذاشته بود با سرعت زیاد بین رسانه‌ها و کاربران دست‌به‌دست شد زیرا جلوه‌ای شبح‌مانند از کیبورد مجازی QWERTY را روی نمایشگر نشان می‌دهد. کاربری که با این مشکل مواجه شده است، در ردیت نوشت:

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا